Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Sintra

sklep@drumcenter.pl, 17 lat temu
Silnik 3.0 i V6 24V 201KM 148kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 15 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Opel Sintra 3.0 i V6 24V 201KM 148kW 1996-1999 - Oceń swoje auto
4,46
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bardzo dynamiczny, duza moc, male spalanie.
5,0
Całokształt
Świetne autko na rodzinne wypady jak i do codziennego uzytku. Doskonale pokonuje nasze krajowe drogie wycielane dziurami. Swietnie radzi sobie ze slalomami jakie trzeba wykonywac aby sobie nie zniszczyc zawieszenia. Autko na 5+ Jakby ktos mial jakies pytania to mozna smialo pisac. Chetnie pomoge sklep@drumcenter.pl
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik 3,0 V6 to jest to. Duży potencjał i zapas mocy pod pedałem gazu. Przydaje sie w naglych przypadkach. Wysoka kultura pracy. Przy tym przebiegu wszystko chodzi rowno, nic nie klekocze. Podczas dodawania gazu bardzo milo mruczy jak na V6 przystało. W zakresie obrotow od 2600 mamy bardzo przyjemne "sportowe" warczenie. Po wcisnieciu przełącznika w tryb sportowy mozna odczuć prawdziwą przyjemność z jady. Nie ma apetytu na olej.
4,0
Skrzynia biegów
Automatycznia skrzynia biegów spisuje sie bardzo dobrze i nie miałem z nia zadnego problemu. Przy bardzo dynamicznej jezdzie potrafi lekko szarpnac, jednak przy normanej jezdzie do 130 km/h biegi przelaczaja sie praktycznie niewyczuwalnie. Automat w miescie to luksus i jedna reka wolna. Bylem dosc sceptycznie nastawiony do automatow jednak od teraz automat na zawsze. Wygoda i komfort a na dynamice jazdy nic sie nie traci.
4,0
Układ jezdny
Swietny uklad jezdy, jednak nalezy przy tej masie auta pamietac o tym by co jakis czas zrobic geometrie gdyz nawet male rozjechanie sie geometrii moze powodowac sciaganie auta na boki. Ogolnie bardzo dobrze. Zawieszenie dosc miekkie, bardzo milo sunie sie po naszych polskich drogach. Samochod ogolnie jest dosc wysoko zawieszony.
Komfort
5,0
Widoczność
Widocznosc na najwyzszym poziomie. Do przodu jak i do tylu. Jedyne co bym zmienil to zwezil nieco przednie slupki gdyz leciutko ograniczaja widocznosc podczas pokonywania ostrych zakretow, jednak to tez zalezy od pozycji jaka ustawi sobie kierujacy. Jezdze dosc daleko odsuniety od kierownicy, nie lubie prowadzic na tzw. "leniwca"
4,0
Ergonomia
Wszystko pod reką. Elektryczna regulacja siedzen z boku foteli, kierownica sterujaca radiem i odtwarzaczem cd. Przyciski na pulpicie w zasiegu reki, bez potrzeby odwracania wzroku od jezdni. W gornym rzedzie przyciskow w moim modelu znajduja sie przyciski podrzewania oteli, halogeny przednie, przeciwmglowe tylnie, awaryjne, jedyne co to zapalniczka mogla by byc mniej schowana. Obsluga komputera pokladowe jak i tempomatu w dzwigniach za kierownica. Regulacja kierownicy lekka i banalna.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie polegl. Ogrzewanie takieko kolosa zajmuje troche czasu. Na szczescie elektrycznie podgrzewane siedzenia ratuja sytuacje. Zima ez problmu, klimatyzacja daje rade. Niestety nawiewy sa dosc glosny jesli puscimy jest do max poziomu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Lux.
4,0
Wyciszenie
Autko do 130 km/h jest dosc ciche. Powyzej tej predkosci zaczyna byc glosno w kabinie. Slychac szum opon, tak wiec podloga nie jest zbytnio wytlumiona. Ponizej 130 km jest duzo komfort jazdy i przyjemne mruczenie V6, ktory wbrew pozorom malo pali.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kupujac to auto nastawilem sie na zdecydowanie wieksze naklady na paliwo jak i gaz. Zostałem bardzo mile zaskoczony, gdyz autko jak na taka pojemnosc silnika i moc 210 KM jest oszczedne. Srednie spalanie benzyny na trasie przy jezdzie okolo 130 km/h wynosi 8,5 litra. W miesiec jest juz gorzej i okolo 11-12. Mam załozona instalacje sekwencyjna ktora niemalo kosztowala jednak oplacilo sie. Srednio na 100 km pali mi okolo 13,3 litra gazu w miescie gazu z tym ze gaz zawsze tankuje i okolo 11 na trasie tak wiec na gazie czyli 100 km przejezdzam za jakies 21 PLN
5,0
Stosunek jakość/cena
To autko mozna dostac za calkiem nieduze pinieadze i w swietnym stanie. Nalezy tylko patrzec na wyposazenie, gdyz czasami mozna dostac bardzo bogato wyposazona wersje z sekwencyjna instalacja gazowa za nieduze pieniadze. Uwaga na super taniochy ktore pojawiaja sie czasami na allegro. Z pewnoscia takie autko nie posluzy dlugo. Nikt w koncu nie sprzeda dobrego auta za smieszne pieniadze, a za pewnosc trzeba zaplacic. Za swojego dalem 25.000 PLN i do tej pory jest autkiem praktycznie bezawaryjnym.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Problemow z autem nie mialem praktycznie zadnych. Wymienilem tylko przelacznik swiatel wstecznych w skrzyni biegow oraz wymienilem przelacznik swiatel kierunkowskazu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważnych usterek brak. Nalezy pamietac tylko o tym ze auto nie jezdzi w nieskonczonosc samo i czasami nalezy wymienic zuzywajace sie elementy :), o czym niektorzy zdaja sie zapominac ekspolatujac swoje samochody do granic wytrzymalosci a potem placza ze im sie psuje.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 3.0 i V6 24V 201KM 148kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Sintra 3.0 i V6 24V 201KM 148kW
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
15,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Sintra