Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Vivaro A Van z pojedynczą kabiną L1

Wiciu, 14 lat temu
Silnik 1.9 TD 100KM 74kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 200 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Opel Vivaro A Van z pojedynczą kabiną L1 1.9 TD 100KM 74kW 2001-2010 - Oceń swoje auto
2,62
32% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Wtryski, turbina.
Zawieszenie : Po 60 tyś. zawsze trzeba włozyc ok. 1000zł. a to końcówi, łaczniki, gumy st. itp.
Przeniesienie napędu : Skrzynie stworzone do osobówki a nie do auta dostawczego. Padają i każdy wie o tym!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1,0
Całokształt
A teraz porównanie: mam w firmie kilka busów. Ford Transit 2,0 TDDI 2003r.-Ato jest wołem roboczym. Jedyny mankament to pompa wtryskowa. Po regeneracji starcza na 350tyś. także spoko! Mój ma 370tyś. i zawieszenia jeszcze nie dotykałem!!!!!!!!!! Vw T5 1,9Tdi 270tyś. auto bardziej miękkie od transita, ale poza zawieszeniem nic w nim nie robiłem. Vivaro czy trafic to nie jest auto do zarabiania pieniędzy. Przez ten samochód jestm kilkanaście tyś w plecy. NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wrażenia
2,0
Silnik
Niby żwawy, cichy ale to nie jest silnik do auta dostawczego. Zbyt delikatny i awaryjny. Może w megance którą jeździ gość na emeryturze to się sprawdza, ale w aucie do firmy totalne dno. Wymiana wtrysków oraz regeneracja turbiny....
1,0
Skrzynia biegów
Padła przy 100tyś. i znowu coś zaczyna zgrzytać i haczyć.
4,0
Układ jezdny
Jeździ się jak osobówką, ale trochę mało miejsca dla pasarzeró. W transicie i T5 więcej.
Komfort
3,0
Widoczność
Jak to w busie a(9-osobowy)
4,0
Ergonomia
Wszystko rozmieszczone jak nalerzy, żeby tylko pokrętła, dzwigienki siedziały na swoim miejscu....czasami coś lubi odpaść.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
KLIMA dwustrefowa....chodzi jak u konkurencji...poprostu się sprawdza i jak na razie działa bez zarzutu.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dwujka sprzodu...porażka na długą trasę. Z tyłu ok. Mało miejsca w przestrzeni bagazowej, polecam wersję długą.
4,0
Wyciszenie
Jak w osobówce do 110km/h. Więcej nie trzeba...to ma wozić ludzi.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Podobnie do VW T5 1,9Tdi 105KM. i Forda transita 2.0 TDDI.
3,0
Stosunek jakość/cena
Jeszcze zbyt drogie w porównaniu do kosztów ewentualnych napraw.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NIestety jak na auto które ma zarabiać lepiej zamkąć interes. Koszty utrzymania zjedzą każdego.Tandetne plastiki które odpadają i łamią się nagminnie.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIestety jak na auto które ma zarabiać lepiej zamkąć interes. Koszty utrzymania zjedzą każdego. Zawieszenie przy każdych 60tyś coś do zrobienia. Turbina regenerowana. Wtryski wymienione. Skrzynia wymieniana, szykuje się druga wymiana (albo uda mi się sprzedać zanim padnie).

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD 100KM 74kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Opel Vivaro A

Liczba wpisów: 20

Opel Vivaro A – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Opel Vivaro A Van z pojedynczą kabiną L1