Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 207 SW

Piotr, ponad rok temu
Silnik 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 401 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Peugeot 207 SW 1.6 HDi FAP 92KM 68kW 2010-2013 - Oceń swoje auto
4,07
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
4,0
Całokształt
Dobre i oszczędne auto. Największa zaleta to silnik, czyli elastyczny diesel w tak lekkim aucie sprawdza się świetnie. Bardzo niskie spalanie z którym nie spotkałem się w żadnym innym aucie. Najwieksza wada to drobne usterki, bardzo często palą się żarówki, czasem jakieś śrubki się poluzują i drzwi się nie domykają itp. Poza tym auto to dobry kompromis pomiędzy możliwościami załadunku i wygodą parkowania w mieście. Jest to kombi segmentu B, tylna kanapa ma system ruchomych siedzeń, dzięki czemu uzyskujemy płaską podłogę bagażnika.
Wrażenia
5,0
Silnik
Elastyczny, wystarczający na tak lekkie auto, świetne spalanie. 4,5 - 5,5 l w zależności jak dynamicznie jeździsz.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi trochę ciężko wchodzą plus, przełożenia są długie, brakuje 6 biegu na trasie.
3,0
Układ jezdny
Auto nie trzyma się najlepiej w zakrętach, to na pewno zasługa też opon i kół, które są małe i wąskie ale przez to oszczędne.
4,0
Karoseria
Lakier trochę się porysował w okolicy klamek, jednak nie jest on tak miękki jak w japońskich autach. Jest w porządku.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność, przez nieskomplikowaną bryłę auta i duże okna.
4,0
Ergonomia
Łatwo zająć pozycje za kierownicą, sterowanie klimą, radiem i komputerem jest intuicyjne. Brak podłokietnika na środku na minus.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima i ogrzewanie działa bardzo dobrze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wysokie i ciężkie osoby mogą mieć problem z miejscem na szerokość. Jednak jest to segment B, poza tym jeżeli chodzi o miejsce na nogi (długość) oraz nad głową jest w porządku.
2,0
Wyciszenie
Wyciszenie raczej słabe. Powyżej 120 km/h jest całkiem głośno. Przy 150-170 jest męczące.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tanie części zamienne. Małe spalanie. Tanie opony (mały rozmiar).
5,0
Stosunek jakość/cena
Używane auta tracą mocno na cenie, a posiadają długowieczne silniki i koszty utrzymania są niskie, dlatego moim zdaniem stosunek jakość cena jest bardzo dobry.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Największa bolączka auta. Żarówki często się przepalają, nie tylko w moim aucie inni użytkownicy na drodze też często jeżdżą z jedną żarówką spaloną. Po zakupie najdroższych żarówek na rynku sytuacja się poprawiła, wytrzymują około roku. Również różnego rodzaju śrubki w drzwiach, klapie bagażnika potrafią się poluzować.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie napotkałem żadnej poważnej usterki, należy jedynie dokonywać typowych dla tego rodzaju diesla wymian osprzętu jak DPF, rozrząd. W tym modelu i tak zalecenia producenta są dość łagodne (rozrząd co 240 000 km (?)).

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 HDi FAP 92KM 68kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Peugeot 207

Liczba wpisów: 18

Peugeot 207 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Peugeot 207 SW