Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 306 II Cabrio

Pankot, 6 lat temu
Silnik 1.8 16V 110KM 81kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 240 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Peugeot 306 II Cabrio 1.8 16V 110KM 81kW 1997-2003 - Oceń swoje auto
3,64
11% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Przyjemność z jazdy.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Drobiazgi, ale występują i denerwują.
5,0
Całokształt
Małe, przyjemne autko. Cztery osoby mieszczą się normalnie, ale jest wtedy przytulnie... Przy większych prędkościach (120+) trochę glosne. Składany dach przyćmiewa minusy. Autko potrafi się podobać, mimo że spotkałem się z określeniem "wiejskiego cabrio", ale myślę że to z zawiści, bo ktoś musi jeździć golfem albo Mondeo (bez urazy, dobre auta, ale powszechne i "szare").
Wrażenia
4,0
Silnik
1.8 to chyba najmniejszy silnik jaki tu powinien być. Auto jest dość ciężkie. Daje rade, nie odstaje, ale czasami chciałoby się przycisnąć. Lepszy byłby 2.0 i za takim trzeba się rozglądać.
4,0
Skrzynia biegów
Słyszałem, że 3 lubi się szybciej zużyć. Nic takiego nie widzę. Skrzynia chodzi precyzyjnie, z lekkim oporem, bardzo przyjemnie. U mnie chyba któreś łożysko kuleje, bo na 2 i 4 lewarek lekko drży.
4,0
Układ jezdny
Jazda jak po szynach. Tylna belka jak dla mnie dość specyficzna. Jeździ się jakby tył był zrobiony z drewna (jest po regeneracji wiec jest tip-top).
4,0
Karoseria
Ciężko się przyczepić, jak na 17 letnie auto jest doskonałe! Jest kilka ognisk korozji, ale żadnych wżerów, czy dziór. Jak nie było bite to praktycznie nic nie powinno się dziać.
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu i boki luks. Tył, przy podniesionym dachu, to dramat. ;) Ale to kwestia "szyby", brzydko się starzeje.
4,0
Ergonomia
Bardzo poręczne auto. Wszystko pod ręką.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimę ładnie grzeje. Klimy nie mam, a przydałaby się. Nie raz miałem ochotę podnieść dach i schować się przed słońcem i upałem (w korkach). Ale bez obaw, szyby są bez ramek, szeroko się otwierają, wiec ewentualnie można schować się przed nadmiarem słońca i dmuchać tym co jest.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przytulnie, ale nie ciasno. Pełnowymiarowe cztery miejsca. No chyba że ktoś szczególnie wysoki, szeroki.
2,0
Wyciszenie
Dach jest dwuwarstwowy, ale to tylko materiał - szału nie ma - jest głośniej niż w innych autach.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To samo co w zwykłej 306, plus impregnacja dachu i liczenie się z ewentualna jego wymiana (tyczy się także uszczelek, które są dość delikatne i bardzo trudne do zdobycia).
4,0
Stosunek jakość/cena
Dużą frajda, za umiarkowana cenę.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
To jest stare auto, wszystko się starzeje i wszystko może się popsuć, ale nie ma dramatów.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
U mnie katalizator, sondy, belka. Ale nic co by unieruchomiło.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot 306 II Cabrio