choroby wieku dzieciecego mam nadzieje mieć za sobą,od około 20 000 km całkowity spokój.Przejechałem pół Europy w ciągu 22 godzin i peżocik wytrzymał :-) Pewnie z 307 będzie jak 405,406,czy 205 -zostaną docenione po latach...
Wrażenia
4,0
Silnik
doskonała elastyczność-potwierdzona przez testy porównawcze,dobrze nabiera moc w zakresie od 3000 obrotów
5,0
Skrzynia biegów
absolutnie bez zarzutu
3,0
Układ jezdny
jedyna wada-glośna tylna oś na dziurach w jezdni ,stuki w przednim zawieszeniu
Komfort
4,0
Widoczność
duże powierzchnie oszklone,krótkie zwisy nadwozia
4,0
Ergonomia
super ale niewystarczajaca regulacja pionowa nawiewów
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
atermiczne szyby nie tylko z nazwy,dość szybko się nagrzewa ale w zimie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w tej klasie z przodu bezkonkurencyjny, z tyłu solidna ponadprzeciętna
4,0
Wyciszenie
silnik słyszalny od około 140 km/h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w mieście bez problemu mieści się w 9.5l/100km, zimą deko więcej,przegląd w ASO raz na dwa lata lub 30 000,kosztował mnie z nadrozszym olejem 430 zł,uszczelka termostatu + płyn 70 zł,zbieżność reg. 50zł, he he chyba taniej niż u "złotych rączek",które zamiast naprawy termostatu wmawiali mi uszczelkę glowicy za 700 zł-złodzieje
4,0
Stosunek jakość/cena
drogi choć dobry chyba że promocja
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na początku było sporo usterek ale poprawiono na gwarancji,w sumie nic nie wymieniano