Auto wyśmienicie się prowadzi. Ogromna przyjemność i poczucie pewności podczas szybkiego pokonywania zakrętów.Zawieszenie doskonale radzi sobie z jakością polskich dróg. Główną i ogromnie dokuczliwą wadą 307ki jest skrzynia biegów.Mało precyzyjne przełożenia, które lubiął się haczyć.Problem z zamarzaniem skrzyni.Jedno pytanie nasuwa się na myśl, czy temperatury w okolicy -10´C są jakąś niebywałą anomalią w Polsce w okresie zimy?Panie z Peugeot Polska pomyślcie o tym i poszanujcie bardziej klientów, którzy małych pieniędzy nie zostawiają za autko.Poziom cenowy, nie idzie tu z jakością skrzyni biegów.......a szkoda!Psuje to cały urok autka.
Wrażenia
4,0
Silnik
Wszystko jest pięknie do 170km/h, silnik jest zdecydowanie za słaby
2,0
Skrzynia biegów
Zamarzanie, haczenie biegów, problemy redukcja 4-->3 przycina
5,0
Układ jezdny
Ciężko oderwać od drogi, auto potrafi pokonywać łuki powyżej 150km/h. Świetnie pomaga ASR i ESP
Komfort
4,0
Widoczność
Ślepy lewy słupek
5,0
Ergonomia
Nie zmuszado odrywania oczu od drogi by znaleźć jakiś włącznik
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutów
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód wyśmienity,lecz kosztem tyłu.
4,0
Wyciszenie
Przy szybkiej jeździe ze względu na wysokość głośne "pokonywanie"oporu powietrza
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeciętnie.Nic dodać nic ująć
3,0
Stosunek jakość/cena
Skrzynia biegów psuje ocenę, która powinna zmierzać w stronę dobrej.Oby Panowie z Peugeota więdzej uwagi przyłożyli do jakości i precyzji przełożeń oraz ogólnego działania skrzyni
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Podobnie jak we wszystkich nowych autach niezależnie od marki