Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 307 I Hatchback

przemas@khaki.v.pl, 18 lat temu
Silnik 2.0 HDi 8V 90KM 66kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 0 tys. km
Peugeot 307 I Hatchback 2.0 HDi 8V 90KM 66kW 2001-2005 - Oceń swoje auto
2,38
42% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
2,0
Całokształt
Cóż tu pisać o całokształcie ogólnie model z 2002 - listopada jest istną puszką Pandory. Więc nie warto się spieszyć z zakupem pierwszego wypuszczonego auta z tego modelu. Warto więc poczekać aż inżynierowie w Peugeocie poprawią swoje pomysły techniczne, dopiero wtedy możemy się zastanowić NAD KUPNEM TAKIEGO AUTA.
Wrażenia
2,0
Silnik
głośna praca silnika jak na tak niski przebieg
1,0
Skrzynia biegów
Ciągłe usterki zwłaszcza z kołem Zamasowym i wyskakującym wstecznym biegiem
1,0
Układ jezdny
układ jezdny już po 30000 tyś dał się silnie i wyrażnie weznaki (przód)
Komfort
3,0
Widoczność
Całkiem niezła widoczność ale ze strony pasarzerów lecz nie ze strony kierowcy, słupek łączenia dzrzwi z przednią szybą jest nadwyrost zaduży i ogranicza pole manewru. Osobiście parokrotnie o mały włos nie doprowadziłbym do wypadku !!!
3,0
Ergonomia
Wnętrze typowe dla Peugeota, Plastic i niska jakość materjałów, (połamane podłokietniki i szkielet siedzienia to standard w 307 SW !!!)
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronic radzi sobie Z nawiewem ale przy 20.C lecz gdy temp spada poniżej -5.C to zaczynają się z wmiarę szybkim ogrzaniem kabiny a co zatym idzie wciąż niedogrzany silnik!!!) zaś latem przy 30.C kierowca i pasażer mają się z czego cieszyć lecz pasażerowie w tylnim żedzie mogą im pozazdrościć chłodnego powietraza ( zły nawiew z tył kabiny)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca 307 SW raczej będzie usatysfakcjonowany z jazdy swoją 307 choć nie na długo po w niedalekiej przyszłości będzie się niestety musiał skupić na usterkach które zaczynają z biegiem czasu wychodzić i o cenie jaką będzie musiał zostawić w serwisie Peugeota
4,0
Wyciszenie
Silnik HDI wypada całkiem nieźle w stosunku do aut swojej klasy a nawet do aut z zachodniej granicy (choć nie mamy co się długo cieszyć, bo występujące świerszcze w fotelu i tylniej części bagarznika i tak nam zagłusząpracę silnika)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
I tu się zaczynają schody... a dokładniej wysokie spalanie w trybie miejskim 8l do 10 w temp. ok 0.C zaś na trasie nie łudzmy się ale liczmy że nasze HDI 110 PS spali te 7.5 l przy średniej prędkości 140 km/h
3,0
Stosunek jakość/cena
Cena Peugeota znacznie spadła po 3 latach. Trzysta siudemkę możemy śmiało kupić 50 % taniej niż daliśmy za niż na początku
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niestety Peugeot 307 i 307 SW TO KRÓLOWA SERWISU. Odrazu się nastawmy że wczasie gwarancji zaznaimu sobie cały personel od mechanika do kierownika bo już w tym okresie będziemy częstymi bywalcami serwisu.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważne usterki też nasz czekają... Kierownik serwisu Peugeot poinformował mnie już na wstępie "że to nie jest BMW ani Mercedes i ten samochud poprostu będzie się częściej psuł" :/ ?!?!?!?!?!? NO NIE WYTRZYMAM!!!
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot 307 I Hatchback