Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 307 II Cabrio

Wally, 3 lata temu
Silnik 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 220 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Peugeot 307 II Cabrio 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW 2005-2009 - Oceń swoje auto
4,50
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Jazda bez dachu ;), spalanie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : FAP
5,0
Całokształt
Jeżeli ktoś oczekuje od cabrio ...cabrio to będzie zadowolony. Trzeba pamiętać, że mamy do czynienia z ciężkim autem, z usztywnioną podłogą która przenosi nierówności do kabiny, jak większość sportowych aut. Samochód dla dwojga, ewentualnie okazjonalnie podwieźć kogoś. Dłuższe trasy to tylko z dziećmi z tyłu. Silnik mniejszy niż 2.0 będzie niewystarczający. Na drugi samochód idealny, ładna sylwetka i bajer w postaci składanego dachu.
Wrażenia
5,0
Silnik
2.0 HDI 136 KM - dostępne części w rozsądnej cenie, mało awaryjny. Nie wyobrażam sobie mniejszego silnika w tym aucie , które waży o 80 kg mniej niż ... Passat CC !
5,0
Skrzynia biegów
6 biegów daje komfort szczególnie na autostradzie. Precyzyjna.
4,0
Układ jezdny
W miarę precyzyjny. Duża masa przykleja go do asfaltu. Sportowe zawieszenie daje znać o nierównościach, ale to ....cabrio.
5,0
Karoseria
Brak rdzy. Dobre zabezpieczenie. problem z zamiennikami - szczególnie dotyczy to świateł tylnych, wysokie ceny.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak zdejmiesz dach to widzisz wszystko ;) . Oczywiście z dachem są martwe pola, ale są tez czujniki parkowania.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Brak podłokietnika to największy minus.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa zimą, a latem schładza. Tak latem klimę polecam, szczególnie jak jest pow. 26'C. Przy takiej temperaturze z otwartym dachem i windstoperem trudno wytrzymać w aucie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Małe cabrio raczej dla dwóch rodziców i dwojga dzieci (tak jak u mnie) . Pies tez się mieści. Dorosłe osoby z tyłu to raczej niskie i na krótkie dystanse. Co do miejsca z tyłu to konkurencja ma podobnie (Opel, Ford) a Megane odpada w przedbiegach.
4,0
Wyciszenie
W zimie dach trzeszczy, gdy się jedzie, ale to przypadłość hardtopów. Jazda bez dachu pow. 100 km/h polecam z windstoperem, inaczej mocny szum.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik znany i dostępny , podwozie podobnie, przód jak w typowej 307 po lifcie, ale tył .... jedno światło tylne kosztuje tyle co komplet wszystkich do typowej 307. Tu trzeba uważać, potrafią odpaść klosze z tylnych lamp.
4,0
Stosunek jakość/cena
W 307cc znacznie częściej występuje skórzana tapicerka niż u konkurencji, dobre wykonanie (szczególnie względem Opla) i dobry silnik 2.0HDI. Trzymają cenę.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zazwyczaj pierdoły jak czujniki (spalin, turbiny).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ma FAP i tutaj trzeba być czujnym przy zakupie !! Sprawdzić czy jest lub czy nie był przewiercany bo wtedy lubi komputer wariować.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot 307 II Cabrio