AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Peugeot
307
II
Kombi
2.0 HDi 16V FAP 136 KM 100 kW
2.0 HDi 16V FAP 136 KM 100 kW
Oceny
Peugeot 307 II Kombi 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW 2005-2008
Oceny
Peugeot 307 II Kombi 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW 2005-2008
Podsumowanie 8 ocen
Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Każdy
do 10 000 km
10 000 – 25 000 km
25 000 – 50 000 km
50 000 – 100 000 km
100 000 – 150 000 km
150 000 – 200 000 km
200 000 – 250 000 km
powyżej 250 000 km
Lata produkcji
2005
2006
2007
2008
2005
2006
2007
2008
Kupiłby ponownie
Każdy
Tak
Nie
Filtruj
wyniki
3,98
średnia ocena z
8 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
63%
użytkowników kupiłoby ponownie
Całokształt
3,75
Wrażenia
Silnik
4,25
Skrzynia biegów
4,63
Układ jezdny
4,13
Komfort
Widoczność
4,38
Ergonomia
4,50
Wentylacja i ogrzewanie
4,13
Wyciszenie
3,50
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,25
Ekonomiczność
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,75
Stosunek jakość/cena
3,50
Niezawodność
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,50
Bezawaryjność (poważne usterki)
3,50
Pozytywne zaskoczenie
+ Silnik
Uciążliwe usterki
- Układ elektryczny
- Karoseria
- Układ hamulcowy
- Zawieszenie
Sprawdź najnowsze oferty Peugeot
Zobacz 296 aut
od ręki
Najnowsze
oceny Peugeot 307 II Kombi 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW 2005-2008
Sortuj według:
Wybierz
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
3,5
~say
Peugeot 307 II
Kombi 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW
Ogólnie to dobry samochód /posiadam wersję SW szklany dach/ jednak ma parę mankamentów. Bardzo twarde zawieszenie, przeciętne wyciszenie oraz ogrzewanie, przeciętna klimatyzacja, przeciętnej jakości materiały. I sporo pali w mieście /nie wierzcie, że w mieście spali 7 bo to kłamstwo. W miarę sprawnie poruszając się po mieście spali ok. 9l/100km , w trasie 6-stka 90-120km/h ok. 6-7 l/100km , w trasie ponad 120km/h ok. 9l/100km. Porównując MOC...
Dodane
8 lat temu
4,7
~Filip
Peugeot 307 II
Kombi 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW
Bardzo duży zapas mocy. dzieki temu auto jest bardzo bezpieczne. (szczególnie widać to przy manewrach mijania). na 6 - stym biegu nie ma gdzie jezdzic po polskich drogach. Duży pozytyw dla tego modelu
Dodane
13 lat temu
2,6
~Agata
Peugeot 307 II
Kombi 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW
Do dupy padł katalizator uszczelka pod głowicą, i klawiatura, jak go kupilam nic na to nie wskazywało, po przejechaniu 10 tys. Wszystko siadlo w zyciu juz nie kupie peugeota
Dodane
8 lat temu
3,4
~Zbylo
Peugeot 307 II
Kombi 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW
Gdyby nie awarie i koszt napraw to samochód byłby rewelacyjny. Od zawsze byłem wierny lewkom, ale po doświadczeniu z 307-ką zmienię markę albo wrócę do starszych peżotów.
Dodane
13 lat temu
4,5
~lievre01
Peugeot 307 II
Kombi 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW
Posiadam auto 2 lata, przyjechałem 60 tys. Na trasie Kraków — Lódź przy bardzo spokojnym trybu kierowania spalanie 4,5 l. Na autostradzie przy 100 kmh - 5.5 l., przy 120-140 kmh - 8.0 l.
(Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) )
Dodane
9 lat temu
4,2
~Łukaszz
Peugeot 307 II
Kombi 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW
z tyłu słychac pęd wiatru i wode obijającą sie o nadkola
(Wyciszenie)
Dodane
13 lat temu
Dziennik kosztów dla
Peugeot 307 II Kombi
2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW
Średni koszt
przejechania 100 km
25,00 zł
on
6,4
l/100km
Zobacz
dzienniki
4,5
~Filip
Peugeot 307 II
Kombi 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW
Nie dodać nic ująć. Na 6 biegu nie ma gdzie tym autem pojeżdzic
(Skrzynia biegów)
Dodane
13 lat temu
4,5
~poTURBOwany
Peugeot 307 II
Kombi 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW
Silnik to mistrzostwo, ciagnie jak lokomotywa,stosunkowo elastyczny choc optymalne obroty pracy to 1500-3000 w koncu to diesel. Fajna sprawa jest zawor \" overbost\" zwiekszajacy moment obrotowy na 4 najwyzszych biegach przy ok 2000 obr/min i to sie czuje zwlaszcza przy wyprzedzaniu.
(Silnik)
Dodane
16 lat temu
Zobacz wszystkie
oceny
Peugeot 307 II Kombi 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW 2005-2008
4,0 (8 ocen)
Wybierz inny silnik
1.4 16V 88 KM
1.6 16V 109 KM
1.6 HDi 16V 90 KM
1.6 HDi 16V 109 KM
2.0 177 KM
2.0 16V 140 KM
2.0 HDi 16V FAP 136 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Peugeot 307 w pigułce
Peugeot 307
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Peugeot 307
Dane techniczne
Peugeot 307 II Kombi 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW 2005-2008
Raporty zużycia paliwa
Peugeot 307 II Kombi 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW 2005-2008
Opinie
Peugeot 307 II Kombi 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW 2005-2008
Usterki
Peugeot 307 II Kombi 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW 2005-2008
Publikacje
Peugeot 307
Newsy
Peugeot 307
Galerie
Peugeot 307
Nasze pomiary
Peugeot 307
Filmy
Peugeot 307
Ogłoszenia
Peugeot 307
Ceny aut używanych
Peugeot 307
Dziennik kosztów
Peugeot 307 II Kombi 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW 2005-2008
Opinie o instalacjach LPG
Peugeot 307 II Kombi 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW 2005-2008
Testy zderzeniowe
Peugeot
Aktualnie przeglądasz
Peugeot 307 II Kombi
Dane techniczne
151 raportów
zużycia paliwa
5 ogłoszeń
używanych
8 zgłoszonych
usterek
3 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy