Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 308 I SW

Fyrkes, 12 lat temu
Silnik 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 308 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2008-2011 - Oceń swoje auto
4,46
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Prawie ideał!
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik 150 KM (wersja 2011 po lifcie). Idzie do przodu wręcz doskonale.
4,0
Skrzynia biegów
W zimnym aucie zmiana biegów nastręcza trochę trudności. Wsteczny bieg w skrzyni 6 biegowej mógłby być trochę inaczej rozwiązany.
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
Wadą jest światło wsteczne, nic nie widać w nocy podczas cofania. Widoczność do przodu i do \"góry\" doskonała.
4,0
Ergonomia
Brak uwag.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu miejsca w sam raz, z tyłu trochę mało.
4,0
Wyciszenie
Jest cicho, przy prędkości 170km/h można normalnie rozmawiać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnia 7,2 l / 100 km oleju napędowe zmierzone na przebiegu 10 000 km. Samochód służbowy dla pokreślenia wyniku.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak uwag
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy przebiegu 1000 km padł czujnik ciśnienia. Obecnie jest na liczniku 10 000 km i nic poza tym.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Peugeot 308 I

Liczba wpisów: 23

Peugeot 308 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Peugeot 308 I SW