Ogólna ocena 5-. Wczesniej przez 4 lata jeździłem P307 - nie narzekałem. P407 jest bardziej dopracowany.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik elastyczny, o wysokiej kulturze pracy, chyba najbardziej odpowiedni dla tego auta.
5,0
Skrzynia biegów
Bez większych uwag - drobny mankament to zbyt blisko siebie położone biegi 3,4 i 5,6, zdarzaja się pomyłki przy ich wybieraniu. W porównaniu do skrzyni 5-biegowej, widać bardzo duża róznice na plus.
5,0
Układ jezdny
Bez większych uwag - mógłby być trochę cichszy. Słychać prawie każdą przjeżdżaną nierówność, a ile jest ich na polskich drogach - kazdy wie.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu dobrze. Jedynie przy lewych zakętach trzeba się trochę niekiedy nagimnastykować - przeszkadza lewy słupek. Do tyłu dużo gorzej - trzeba się przyzywyczaić.
5,0
Ergonomia
Bez uwag - wszystko co potrzebne pod ręka i na właściwym miejscu. Trochę zbyt mało schowków.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jeździłem tylko latem i jesienią - bez uwag, czyli b. dobrze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu b. dobrze. Z tyłu gorzej - nie każdemu przypadnie do gustu pozycja "składanego scyzoryka".
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto - ok. 9 l, trasa - ok. 6,1 l, średnio - ok. 6,5 l. Przy tej masie auta wynika b. dobry.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem w dużej promocji - na razie jest zadowolony.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Awaria pilota do centarlnego zamka i alarmu (naprawiona po 3 dniach). Czujnik poziomu oleju - wymiana.