Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 5008 III SUV

Marek, 9 miesięcy temu
Silnik 1.2 Hybrid 136KM 100kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 5008 III SUV 1.2 Hybrid 136KM 100kW od 2024 - Oceń swoje auto
3,71
10% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Jak traktuje się 1/2 gazu, biegi wchodzą niezauważalnie i niewyczuwalnie, silnik elektryczny w skrzyni utrzymuje ciągłość przyspieszenia
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Wentylacja w drugim rzędzie świszczy tak, że w samochodzie nie da się rozmawiać. ASO - Wojciuka w Białymstoku stwierdził, że ten typ tak ma, szkoda że nie udało się powtórzyć na innym egzemplarzu
3,0
Całokształt
Regres jeżeli chodzi o 5008 II, kierowca i pasażer w drugim rzędzie ma mniej miejsca, za to w 3 jest o wiele więcej
Wrażenia
3,0
Silnik
Do jazdy bez szaleństw wystarczy, nie raz widzę kierowców z lepszymi silnikami, a ruszają znacznie wolniej niż ten peugot na samym prądzie. Niby to MHEV, ale ma dość duży akumulator jak na MHEV, mogłoby w tej generacji dać większy akumulator i mocniejszy silnik elektryczny. Słabo, że klima nadal napędzana z paska. Przy 120 km/h spalanie wg kompa 7.5L, nie jest źle. Mam porównanie do SantaFE, tam przy 1.6 hev potrzeba 9-11L
5,0
Skrzynia biegów
Na 1/2 czy 3/4 gazu biegi wskakują niezauważalnie i m niewyczuwalnie, przy 120 km/h mamy 2500 obrotów
5,0
Układ jezdny
Umiarkowane, nie za miękkie nie za twarde, dobrze wyciszony
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
Kamery 360, bez tego ciężko
4,0
Ergonomia
Ogromny bagażnik, możliwość schowania rolety pod podłogą bagażnika, sterowanie z Appki, i nowy system bezkluczykowy, kamery dobrej rozdzielczości oraz ekrany
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja w drugim rzędzie świszczy tak, że w samochodzie nie da się rozmawiać. ASO - Wojciuka w Białymstoku stwierdził, że ten typ tak ma, szkoda że nie udało się powtórzyć na innym egzemplarzu, a ASO w Białymstoku odmówiło naprawy
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Regres jeżeli chodzi o poprzednią generację
4,0
Wyciszenie
Jest ok
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Chińskie marki oferują lepszą jakość i lepsze wyposażenie. Takie są fakty
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wentylator, i nie działa słynny ChatGPT, podobno ten samochód ma, ale jednak nie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co nic się nie dzieje

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 Hybrid 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot 5008 III SUV

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów