Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 5008 III SUV

Harold, 5 miesięcy temu
Silnik 1.2 Hybrid 136KM 100kW
Rok produkcji 2025
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 5008 III SUV 1.2 Hybrid 136KM 100kW od 2024 - Oceń swoje auto
4,93
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
Silnik
5,0
Całokształt
Jedno z najpiękniejszych aut obecnie. Wersja II była śliczna, ale III wygląda jeszcze lepiej. W przeciwieństwie do 3008 które baaaardzo zbrzydło z tym tyłem. Fantastyczny napęd, który sprawia ogrom przyjemności w prowadzeniu. Olbrzymi komfort prowadzenia. Siedzenia rewelacyjne. Pojazd na długie trasy a i w mieście na elektryku cudownie się jeździ. Najbogatsza wersja GT ze wszystkimi możliwymi dodatkami w finalnej cenie poniżej 200tys PLN.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik spalinowy z elektrykiem rewelacje. lekkość z jaką się porusza tak wielkie auto (4,8m długi, 1,7m wysoki). Ogromny zakres maksymalnego momentu obrotowego już od 1700 do 4000 obrotów sprawia że w każdej chwili auto przyśpiesza. turbo i elektryk działają błyskawicznie. Jeździłem kilkaset tysięcy dieslem i fakt uturbione 25 lat temu były pozytywną zmianą, ale dziś więcej frajdy przynoszą uturbione benzyny z elektrykiem (hybrydy). Oczywiście jest to wielkość dobrana do potrzeb zdroworozsądkowego kierowcy poruszającego się po drogach publicznych. Kolejny fakt, uturbioną benzyną z elektrykiem trzeba umieć jeździć, by w pełni wykorzystać moment obrotowy. To połączenie wyciszenia, lekkości, sprawności z minimalizacją zużycia energii. Brawo!
5,0
Skrzynia biegów
działa niezauważalnie dla kierowcy, po prostu komfort
4,0
Układ jezdny
mógłby być odrobinę bardziej miękki
5,0
Karoseria
olbrzymi pojazd w dwóch kolorach wygląda znakomicie, klasa
Komfort
5,0
Widoczność
wysoka pozycja fotela, kamery 360, szklany dach - otwierany częściowo
5,0
Ergonomia
olbrzymie auto całkowicie zespojone z człowiekiem, funkcjonalność z największą łatwością i przyjemnością
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
przód wyśmienicie jak również tył także z podgrzewanymi siedzeniami w drugim rzędzie. dodatkowo masaż
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ogrom. środkowa konsola wykończona miękkim materiałem, prawe kolano przylega sobie do gąbki, cudownie. fotel z regulacją elektryczną lędźwiową góra dół przód tył. część pod uda opuszczana podnoszona i wydłużana.
5,0
Wyciszenie
przednie i boczne szyby specjalnie wyciszane, silnik niesłyszalny. Cisza
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
niskie koszty zużycia energii
5,0
Stosunek jakość/cena
wyśmienicie - za taki komfort, wyposażenie i gabaryty marka volvo życzy sobie 3 razy tyle
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak uwag
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak uwag

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 Hybrid 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot 5008 III SUV

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów