Jedno z najpiękniejszych aut obecnie. Wersja II była śliczna, ale III wygląda jeszcze lepiej. W przeciwieństwie do 3008 które baaaardzo zbrzydło z tym tyłem.
Fantastyczny napęd, który sprawia ogrom przyjemności w prowadzeniu. Olbrzymi komfort prowadzenia. Siedzenia rewelacyjne. Pojazd na długie trasy a i w mieście na elektryku cudownie się jeździ. Najbogatsza wersja GT ze wszystkimi możliwymi dodatkami w finalnej cenie poniżej 200tys PLN.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik spalinowy z elektrykiem rewelacje. lekkość z jaką się porusza tak wielkie auto (4,8m długi, 1,7m wysoki). Ogromny zakres maksymalnego momentu obrotowego już od 1700 do 4000 obrotów sprawia że w każdej chwili auto przyśpiesza. turbo i elektryk działają błyskawicznie. Jeździłem kilkaset tysięcy dieslem i fakt uturbione 25 lat temu były pozytywną zmianą, ale dziś więcej frajdy przynoszą uturbione benzyny z elektrykiem (hybrydy). Oczywiście jest to wielkość dobrana do potrzeb zdroworozsądkowego kierowcy poruszającego się po drogach publicznych.
Kolejny fakt, uturbioną benzyną z elektrykiem trzeba umieć jeździć, by w pełni wykorzystać moment obrotowy. To połączenie wyciszenia, lekkości, sprawności z minimalizacją zużycia energii. Brawo!
5,0
Skrzynia biegów
działa niezauważalnie dla kierowcy, po prostu komfort
4,0
Układ jezdny
mógłby być odrobinę bardziej miękki
5,0
Karoseria
olbrzymi pojazd w dwóch kolorach wygląda znakomicie, klasa
Komfort
5,0
Widoczność
wysoka pozycja fotela, kamery 360, szklany dach - otwierany częściowo
5,0
Ergonomia
olbrzymie auto całkowicie zespojone z człowiekiem, funkcjonalność z największą łatwością i przyjemnością
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
przód wyśmienicie jak również tył także z podgrzewanymi siedzeniami w drugim rzędzie. dodatkowo masaż
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ogrom. środkowa konsola wykończona miękkim materiałem, prawe kolano przylega sobie do gąbki, cudownie. fotel z regulacją elektryczną lędźwiową góra dół przód tył. część pod uda opuszczana podnoszona i wydłużana.
5,0
Wyciszenie
przednie i boczne szyby specjalnie wyciszane, silnik niesłyszalny. Cisza
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
niskie koszty zużycia energii
5,0
Stosunek jakość/cena
wyśmienicie - za taki komfort, wyposażenie i gabaryty marka volvo życzy sobie 3 razy tyle
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak uwag
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak uwag
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 Hybrid 136KM 100kW
[l/100km]