Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I RXH

milo, ponad rok temu
Silnik 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 222 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Peugeot 508 I RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW 2012-2014 - Oceń swoje auto
4,57
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Przyjemne w jeździe, Trochę zbyt twarde zawieszenie. Dobry silnik.
Wrażenia
5,0
Silnik
2.0 hdi. oszczędny, bezawaryjny
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia zmienia biegi, czasem szarpnie. Przy zmianie trybu jazdy chwilę myśli który bieg włączyć. Ale bez przeskakiwania trybów radzi sobie ok. Poprawia pracę odłączenie akumulatora normalna jazda po tym.
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HYbrid4 200KM 147kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 508 I RXH