Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I SW Facelifting

krzysiek, 2 lata temu
Silnik 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 145 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Peugeot 508 I SW Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW 2015-2017 - Oceń swoje auto
4,14
Podobnie do średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Zdecydowanie spalanie w tak dużym aucie jest pozytywnym zaskoczeniem
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Usterek po za czujnikiem parkowania nie było, na szczęście
4,0
Całokształt
Największa zaleta - mega oszczędny silnik. Po za tym w każdej innej kategorii auto wypada średnio. Na trasie jest mniej stabilny od rywali z Niemiec a bliźniaczy citroen bardziej komfortowy. Dużo miejsca w środku i łatwo o wersję z dobrym wyposażeniem. Warto szukać wersji z nowym oprogramowaniem z Android Auto/Apple Car Play. Stary system to dramat większy niż w toyocie.
Wrażenia
5,0
Silnik
150 KM to optymalna wartość dla tego auta, wystarczy żeby jechać sprawnie i pali poniżej 6l bez specjalnego starania się. Do tego nie sprawia żadnych problemów.
3,0
Skrzynia biegów
Manualna skrzynia jest średnio precyzyjna, sprzęgło chodzi twardo.
3,0
Układ jezdny
Jeżeli nie masz żadnych wymagań co do tego jak auto pokonuje zakręty a przepisowe 140 na autostradzie to dla Ciebie za duża prędkość - jakoś się odnajdziesz. Ja po przesiadce z Alfy, Forda i Renault nie mogłem się z peugeotem porozumieć.
5,0
Karoseria
Pełen ocynk, ładna linia, nie ma czego się czepiać
Komfort
5,0
Widoczność
Wielkie lusterka, dobra widoczność w każdą stronę, żona zachwycona bo widać maskę.
4,0
Ergonomia
Ogólnie na pierwszy rzut oka jest ok - klimatyzacja pod ręką, sterowanie na kierownicy też proste i czytelne, są uchwyty na kubki i podłokietnik w odpowiednim miejscu. A później wychodzą kwiatki - ekran trochę za głęboko schowany, brak (ale tak kompletnie) jakiejkolwiek półki na telefon, schowka na okulary itp. do tego aby wyłączyć start/stop trzeba szukać nie widocznego przycisku nad lewym kolanem.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima jest i działa, latem zero zastrzeżeń. Zimą wyszło, że bardzo łatwo parują tylne szyby. Myślałem, że coś nie tak z moim egzemplarzem, ale okazało się, ze w moim to i tak jest dobrze na tle innych
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest ok, miejsca nie brakuje. Fajnie gdyby fotel kierowcy dało się niżej ustawić.
4,0
Wyciszenie
Nie jest super, ale dobrze też nie. Jak w większości francuzów do 120 jest ok a później już zaczyna szumieć. Silnik też średnio wyciszony.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Śmiesznie niskie spalanie cieszy, ceny części na średnim poziomie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Znajdą się i tańsze i droższe alternatywy, za tą cenę jednak otrzymujemy kawał samochodu. Czuć, ze zaoszczędzono na zawieszeniu niestety.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Podczas użytkowania tylko jeden czujnik parkowania padł i wymagał wymiany. Reszta ok bez problemowa.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Podczas mojego użytkowania nic się nie działo i 2.0 HDI ogólnie nie sprawiają problemów. Tylko pilnować Adblue i można jeździć

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 BlueHDi 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I SW Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
6,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 508 I SW Facelifting