Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I SW Facelifting

karl, 5 lat temu
Silnik 2.0 BlueHDi 180KM 132kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 900 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Peugeot 508 I SW Facelifting 2.0 BlueHDi 180KM 132kW 2014-2015 - Oceń swoje auto
4,93
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Swietny kompromis miedzy osiagami, ekonomika i komfortem urzytkowania. Praktycznie bezawaryjnie pokonuje kolejne odcinki autostradowe.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie brakuje dynamiki przy rozsadnym spalaniu na poziomie okolo 7,0 - 7,5 l/100km. Regularnie serwisowany, przy skroconych interwalach wymiany oleju silnikowego (co ok. 15 tkm) i oleju w automacie potrafi odwdzieczyc sie bezawaryjnym uzytkowaniem.
5,0
Skrzynia biegów
Jak na samochod o mocy 180 KM w zupelnosci zadawalajaca o niezlym przelaczaniu biegow. Nie jest to potwor zrywnosci, ale w zupelnosci wystarczy do odjechania spod swiatel wiekszosci samochodow z maualem.
4,0
Układ jezdny
Na autostrady optymalny z wielowachaczowym zawieszeniem z przodu i tylu. Na polskie dziury troche za twardy i sprezysty. Ogolna ocena jednak - dobra.
5,0
Karoseria
Jeden z ladniejszych kombiakow w swojej klasie.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzezen, co przy pelnym oczujnikowaniu przodu i tylu plus kamera skutecznie zapobiega parkingowym tiltom.
5,0
Ergonomia
Dopracowany i komfortowy samochod o intuicyjnej obsludze. Materialy wnetrza jak w dniu odbioru.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy 4 strefowej klimatyzacji zapewniony jest komfort podrozowania tak z przodu jak i z tylu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy wzroscie 190 cm nie ma klopotu ze znalezieniem optymalnej pozycji za kierownica. mam klopot jedynie ze zbyt waskim siedziskiem, co po przejechaniu kilkuset kilometrow ... powoduje potrzebe przerwy w jezdzie. Tyl poprawiono w staunku do poprzednika poprzez wygospodarowanie wiekszej ilosci miejsca dla tych, co na tylnej lawce.
5,0
Wyciszenie
Jak na diesla, samochod bardzo cichy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie na poziomie 6,5 - 7,8 l/100 km w zaleznosci od stylu jazdy i predkosci, ale jak na rozmiar samochodu plus pelny sklad na pokladzie - to wynik jest zadawalajacy. Przegladu co 30 tkm. Jedynie skrocone interwaly wymiany oleju silnikowego powoduja ich niewielki wzrost, ale traktuj to jako inwestycje.
5,0
Stosunek jakość/cena
To juz moj 4 Peugeot w tej klasie (2 x 407 i 2 x 508) i jestem zdania, iz Francusi robia naprawde dobry samochod, ktoremu nic nie brakuje i za rozsadna cene kupuje sie woz w pelnej wersji i co najwazniejsze ... nie interesuje zlodzieji.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na poczatku klopoty z instalacja Ad Blou, ale szybko i sprawnie usuniete przez serwis. Tak poza tym - nic sie nie dzieje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zadnych

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 BlueHDi 180KM 132kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I SW Facelifting 2.0 BlueHDi 180KM 132kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
6,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 508 I SW Facelifting