Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I SW

roman112, 5 lat temu
Silnik 1.6 THP 156KM 115kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 180 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 508 I SW 1.6 THP 156KM 115kW 2011-2014 - Oceń swoje auto
4,64
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Użytkuję auto z przebiegiem 180 tys. silnik chodzi ładnie, równo, bez turbo dziury przyspiesza, w kabinie jest cichutko,czasem zafaluje na wolnych obrotach i to wszystkie mankamenty. Ma specyficzną pracę na wolnych obrotach- leciutko cyka jak świerszcz. To jego normalna praca Natomiast są to silniki wymagające dobrego serwisu, a nie pana Józka z garażem, wtedy chodzą bezproblemowo, znam takich co mają już drugie thp i sobie chwalą. Koszt możliwych usterek jest i tak znacząco niższy niż w dieslu, ale jeśli nie stać cię na naprawy, to kup wolnossący (dotyczy wszystkich silników). Co do 508 SW jako całokształtu, trochę zbyt twarde jak na francuza zawieszenie, cichutkie , ale twarde. W środku słychać tylko roletę od bagażnika, to trzeba jakimś sposobem uciszyć. Komfort , wygoda, wartości jezdne 508 ma w najlepszej jakości, a manewrowanie jest przyjemne, jak na tak duży samochód nawet bardzo.
Wrażenia
4,0
Silnik
BMW- ze wszystkimi zaletami i wadami również
5,0
Skrzynia biegów
Przyjemna bardzo
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Brakuje schowków troszeczkę, za to funkcje niektóre można uruchomić w 3 miejscach na raz. Wieczorem konsola świeci jak w samolocie, pięknie to wygląda, jazda jest przyjemna, wszystkie podświetlenia działają, powinno być 5, ale 3 bo telefon nie za bardzo wiadomo gdzie położyć ;)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca, mam 193 i jest zapas
5,0
Wyciszenie
Podobno diesel jest gorzej wyciszony, w thp silnika nie słyszę
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak pisałem powyżej, nie kupuj turbo, jeśli czasem nie jesteś w stanie odłożyć na warsztat
5,0
Stosunek jakość/cena
dużo tańszy od diesla
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 THP 156KM 115kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13

Peugeot 508 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Peugeot 508 I SW