Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I SW

Tomek, 7 lat temu
Silnik 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 47 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2011-2014 - Oceń swoje auto
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bardzo oszczędny i elastyczny.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Skrzynia biegów i sprzęgło
5,0
Całokształt
Wygodne i komfortowe auto rodzinne. Bardzo ekonomiczne, nawet jak na taką masę. No i dobrze wygląda ;)
Wrażenia
5,0
Silnik
Jestem zachwycony silnikiem 2.0 HDI. Jest bardzo elastyczny i ekonomiczny. Spalanie przy eko jezdzie to poniżej 5l. Najlepszy silnik jaki do tej pory miałem.
3,0
Skrzynia biegów
Moim zdaniem najsłabszy element samochodu. Nieprecyzyjna, ciężko się zmienia biegi. Podobno jest dość wytrzymała, zobaczymy. Sprzęgło bardzo sprawnie działa ale również ciężko chodzi.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze się prowadzi po drodze. Łagodne nierówności samochód pokonuje niezauważalnie, trochę głośny jak się jedzie przez tzw kocie łby. Hamulce dają radę.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie ma się do czego przyczepić. Lusterka duże, wewnętrzne lusterko fotochromatyczne fajnie działa.
5,0
Ergonomia
Na kierownicy przyciski dość intuicyjne, jak się już człowiek przyzwyczai to ok. Mam wersję bez nawigacji więc na kokpicie nie mam dużo opcji do przełączania. Brakuje mi w statystykach komputera czasu pokonania trasy (jest tylko odległość i średnia prędkość). Nie podoba mi się praca wycieraczek (biegi), w poprzednim Touranie jakoś lepiej to działało.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Samochód szybko się nagrzewa, klima też chodzi ok. Klimatronik działa bez problemów.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca w środku. Jedyny mankament, że samochód jest niski i przy odpowiednim ustawieniu fotela wsokie osoby mogą mieć problemy z dotykaniem podsufitki.
5,0
Wyciszenie
Bardzo cichy samochód, przy jezdzie do 130 prawie nie słychać silnika, potem to już słychać raczej pęd powietrza.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo ekonomiczny silnik. Miasto 5.5l, cykl mieszany 4.8l. Trasa (autostrada) 5.2l.
4,0
Stosunek jakość/cena
Samochód drogi, trudno znaleźć dobrze utrzymane auto w rozsądnej cenie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie brak. Jedynie przepalony bezpiecznik i żarówka.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
6,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 508 I SW