Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I SW

Willu, 7 lat temu
Silnik 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 107 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2011-2014 - Oceń swoje auto
4,54
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Fajne i bardzo pojemne autko. Bardzo dużo miejsca dla pasażerów z tyłu, z przodu też nieźle. Idealne dla 4 osobowej rodziny i pomocny w małym biznesie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bardzo dynamiczny i cichy ( jak na diesla).Dynamiczny już od 1700obr.Dobra elastyczność. Silnik dobrze znany mechanikom , łatwy dostęp do części. Oryginalne części w rozsądnych cenach.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia dobrze się sprawuje , nie ma problemów z biegiem wstecznym co wcale nie jest oczywiste w innych autach tej klasy. Jedynym drobnym mankamentem jest dość ciężko pracujący pedał sprzęgła do zrobienia przy wymianie sprzęgła.
4,0
Układ jezdny
Układ jezdny komfortowy a jednocześnie dający dobre wyczucie auta na zakrętach. Układ prosty i dość tani w naprawach, całkiem wytrzymały nawet na polskich drogach.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność jak na kombi zupełnie nieźle. Duże lusterka boczne , dobra widoczność do tyłu. Minusem jest słaba widoczność świateł na skrzyżowaniu.
4,0
Ergonomia
Wszystkie przyciski na miejscu. Obsługa intuicyjna ,doskonale działający bluetooth. Przydałoby się trochę więcej schowków.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą ogrzewanie super. Szybko się nagrzewa dzięki dodatkowemu dogrzewaniu (elektrycznemu). Odmrażanie tylnej szyby i lusterek następuje szybciutko. Latem klima dobrze chłoidzi.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tę klasę samochodu przestrzenie nikomu nie zabraknie. Dzięki specyficznemu podcięciu trzecia osoba z tyłu nie ma problemu ze stopami. Duży i foremny bagażnik. Wysoko otwierana tylna klapa.
4,0
Wyciszenie
Jak na diesla bardzo dobrze. Po rozgrzaniu silnika staje się on nie słyszalny. Podczas szybkiej jazdy autostradą słychać jedynie lekki szum powietrza.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dobry dostęp do części, niedrogie materiały eksploatacyjne. Niskie spalanie , przejazd Łódź-Mrągowo-Łódź plus lokalne wycieczki (4os + pełny bagażnik) śr. spalanie ok.5.5l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
Mało popularne auto ,które można kupić dużo taniej niż podobne auta "lepszych" marek.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mam auto od roku jak na razie wszystko O.K.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13

Peugeot 508 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Peugeot 508 I SW