Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I SW

Maciek, 6 lat temu
Silnik 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 120 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014 - Oceń swoje auto
4,38
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : MAM DYLEMAT BO AUTO SUPER GDYBY NIE TO ZAWIESZENIE. ALE I TAK BYM GO KUPIŁ DRUGI RAZ JAK WIDZĘ CO U ZNAJOMYCH SIĘ DZIEJE. CZEKAM NA NASTĘPCĘ I PÓKI CO JEŻDŻĘ DALEJ.
4,0
Całokształt
auto mam w maksymalnej wersji ze skórą. W środku rewelacja. Miękkie tworzywa, wygodne fotele. audio JBL kiepskie niestety. Całkiem nieźle wyciszony choć daleko do BMW. ASO w miarę znośne. No i w salonie dają duuuze rabaty. Zawieszenie niestety to porażka.
Wrażenia
5,0
Silnik
ładnie ciągnie, cichy. jest wrażliwy na paliwo - na prawdę ;-). nie dolałem jeszcze ani kropli oleju między przeglądami - a jeździ autostrady głównie
3,0
Skrzynia biegów
zmienia biegi ok ale ma słyszalne cichutkie wycie. zgłosiłem do ASO to dali mi się przejechać kilkoma 508 i było to samo. to uważam za porażkę. tym bardziej, ze lifting też tak ma.
3,0
Układ jezdny
zawieszenie to chyba gorszego nie maiłem. nadaje się jedynie na autostradę i to gładką. jazda po dziurach w mieście lub po bruku to czyste tortury. jest sztywne ale nie sportowe i wcale bezpiecznie się nie czuję. Hamulce też nie rewelacja. nie wiem o co im chodziło bo w poprzedniku jest tka samo kiepskie. inne modele peugeota maja amortyzacje super a ten nie.
Komfort
4,0
Widoczność
to nie mam większych zastrzeżeń choć fotele są duże to w volvo miałem większe. gdyby nie zawieszenie to było by doskonale.
5,0
Ergonomia
trochę trzeba sie przyzwyczaić ale potem inne auta dziwią
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
do 3 osób ok, powyżej nie daje rady z wymianą powietrza, trzeba okna otwierać. zawsze mam wymieniane filtry i wszystko w idealnym stanie więc twierdzę, ze układ dobry ale niewydajny.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duuuzo miejsca. nie potrzebuje tyle co w superbie bo do tyłu bez problemu wchodzi fotelik besafe a to największy na rynku
4,0
Wyciszenie
jest ok jak na tą klasę.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
auto jeździ do ASO i koszty mam takie jak w volvo u pana Kazia. Poza tym ASO daje dużo zniżek i rabatów i auto zastępcze za grosze. No i na prawdę znają te auta.
5,0
Stosunek jakość/cena
podchodziłem do wszystkich aut z przedziału 100-150tyś i zawsze wracałem do peugeota. To dobry niedoceniony samochód.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
120tyś i kompletnie nic się nie dzieje. poszły 2 komplety klocków i 1 tarcz ale jeżdżę szybko wiec ok. motor, dwumasa, DPF, zwieszenie jak nowe. dla mnie to szok po volvo, które za każdym razem coś miało do wymiany a przy przebiegu 170 pękł blok silnika.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIC !

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 163KM 120kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
6,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 508 I SW