Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 607

pluto, 9 lat temu
Silnik 2.2 16V 158KM 116kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 180 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Peugeot 607 2.2 16V 158KM 116kW 2000-2010 - Oceń swoje auto
4,46
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Dynamiczny silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Skrzypienie wnętrza - makabra
Zawieszenie : Stuki zawieszenia
Układ elektryczny : Przypadkowe zapalanie się kontrolek ciśnienia kół itp.
4,0
Całokształt
Auto bardzo ładne, ponadczasowe. Z perspektywy dwóch lat eksploatacji chyba było warto kupić. Złodziei nie interesuje i się nie psuje, jak inne nowoczesne wynalazki naszpikowane elektroniką. Trochę razi jakość wykończenia - skrzypienie
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo udana konstrukcja, bezawaryjna, elastyczna, pali trochę oleju, ale taki już jej urok fabryczny. Dynamiczny osobiście jechałem nim 235 km/h - oczywiście w Niemczech
5,0
Skrzynia biegów
Bez uwag, dobrze dobrana do silnika (manualna)
3,0
Układ jezdny
Mało komfortowe zawieszenie - za twarde jak na limuzynę, ale za to bardzo dobrze się prowadzi w zakrętach. Coś za coś
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra jak na 5 metrowy samochód, czujniki cofania bardzo pomagają
5,0
Ergonomia
Bardzo wygodne wnętrze, wszystko pod ręką, sterowanie przy kierownicy radiem, tempomatem. deska rozdzielcza bardzo czytelna
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po prostu doskonała, żadnego parowania szyb podczas złej pogody. Dwu strefowa klimatyzacja wiele nawiewów, całe auto nagrzane lub schłodzone jak kto woli
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dobra. Mam 190 cm wzrostu i jak odsunę fotel do tyłu to nie wcisnę do końca sprzęgła. Jechałem raz z tyłu i też było mi bardzo wygodnie
4,0
Wyciszenie
Na początku byłem zachwycony ciszą, ale teraz się chyba przyzwyczaiłem i słyszę coraz więcej równych dźwięków i mam wrażenie że mógłby być trochę cichszy.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest tragicznie, średnio przy dość dynamicznej eksploatacji 12,5 l gazu przy dojazdach 30 km do pracy. Auto nie cierpi korków wówczas pali znacznie więcej. 14,5. Na autostradzie przy 150-200 pali ok. 11 l. Poza miastem przy 90 km/h ok. 9,0
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakoś do ceny tylko dobra. Auto nie dorównuje niemieckim konkurentom w ogóle, zarówno niską ceną jak i idącą za tym jakością wykończenia. materiały sprawiają wrażenie całkiem dobrych, ale to skrzypienie na szutrowych drogach jest nie do wytrzymania. MASAKRA
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto w zasadzie się nie psuje. Wymieniłem dwa pierścienie ABS-u za 30 zł, cewkę za 260, drążki kierownicze za 100zł, końcówki stabilizatora za 50 zł i to chyba tyle na dwa lata, reszta to czysta eksploatacja - klocki tarcze olej itd.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważnych usterek brak. Zawsze dowiozło mnie tam gdzie miało. Rano wsiadam i przekręcam stacyjkę i w drogę, niezależnie czy zima czy lato.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.2 16V 158KM 116kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot 607