Szukaj

Ocena kierowcy - Pontiac Trans Sport I

tomas1974, 16 lat temu
Silnik 2.3 i 16V 137KM 101kW
Rok produkcji 1993
Przebieg: 180 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Pontiac Trans Sport I 2.3 i 16V 137KM 101kW 1993-1996 - Oceń swoje auto
4,77
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : super pracuje no i te pompowane amortyzatory
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Po przebiegu żędu 15000-18000 trzeba wymienić łańcuch rozrządu oczywiście cały komplet koszt nowego to 1250zł + uszczelki i zemering 215zł : robocizna
5,0
Całokształt
Super auto na długie trasy mnie jeszcze nie zawiódł,mówią ze model 2,3l jest zawodny ale u mnie to sie nie sprawdziło jak na razie jak sie dba to się jeżdzi.Pozdrawiam i polecam
Wrażenia
4,0
Silnik
jak na razie super chociaż mógłby mieć trochę leosze przyspieszenie.poza wymianą rozrządu niebyło zadnych problemów.Ponoć rozrząd to najwiekszy mankament tego modelu 2,3 ale w każdum auci trzeba go wymianiać a po przejechaniu 180000 nalezy mu sie
5,0
Skrzynia biegów
żadnych problemów działa super
5,0
Układ jezdny
cichudki nie czuć naszych polskich dróg oczywiście jadąc z głową
Komfort
5,0
Widoczność
wielka szyba czołowa daje rezultaty
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie i wentylacja super noi klima chyba w standardzie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mnustwo miejsca nawet z butlą gazową 100litrów
5,0
Wyciszenie
super silnika nie słychać na wolnych obrotach to zeby nie obrotomierz to nawet bys nie wiedział czy chodzi,oczywiście po wymianie rozrządu bo przedtem odgłosy jak z dizelka
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
11,5 litra lpg w trasie przy max załadunku nawet chyba więcej niz max to przy tej wadze i pojemności to chyba nie dużo w koło komina około 12-12,5 lpg. Ceny napraw to zależy jakiego kto ma mechanika a częsci napewno droższe niż do Fiata czy vw ale też sie jedzie amerykańskim autem a nie iatem czy VW
4,0
Stosunek jakość/cena
dobry stosunek ceny do jakości
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasem plastiki troszke trzeszczą ale to drobiazg
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy jeszcze mnie nie zawiódł nie licząc tego że zabrakło mi benzyny

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.3 i 16V 137KM 101kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Pontiac Trans Sport I