Szukaj

Informacje o Pontiac Trans Sport

Lata produkcji: 1989 – 1998
Segment: VANy

Pontiac Trans Sport – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Oceny Pontiac Trans Sport

Liczba ocen: 132
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(85%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Widoczność

Wady

- Drobne usterki - Poważne usterki - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

4,4
~norA
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
Pontiac Trans Sport I
Zaskakująco nowoczesny, wręcz "futurystyczny" jak na swoje lata van o oryginalnej już wtedy, bardzo aerodynamicznej sylwetce wykonanej w nowatorskiej technologii rodem z Corvette, która niezbyt przypadła do gusty konserwatystom, przez co TS nie osiągnął spektakularnego sukcesu jak jego największy konkurent - Voyager/Caravan. Pojemne, bardzo wygodne i solidne auto do połykania km o zaskakująco dobrych paramentach trakcyjnych nawet przy dynamicznej, "nieamerykańskiej" jeździe na autostradach oraz naprawdę niskim spalaniu (9 L/100 km) jak na tego typu gabaryty i silnik! Mój ma przejechane od nowości niecałe 150 tys. km (drugi właściciel), więc dobrze wiem, co piszę... :) Wersje EU do 1996 zachowały swój charakterystyczny dziób, zaś amerykańskie od 1993 otrzymały bardziej tradycyjny przód z modelu bodaj Bonneville. Od 1992 wersje EU są "przechrzczonymi" modelami Oldsmobile Silhouette = trochę bardziej ugrzeczniona sylwetka. Ogólnie z drobnymi różnicami stylizacyjnymi ten van jest konstrukcyjnie identyczny z Chevroletem Lumina APV i wspomnianym Olds'em. Ciekawostka: oryginalny projekt GM skopiował VW przy Sharanie (wraz z Fordem i Seatem) zaraz pod koniec produkcji U-Vanów przez GM. Gdyby tego było masło, to nawet ich face-lifting został przeprowadzone wg podobnego schematu!
4,5
~bodek1968
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Pontiac Trans Sport I
Ani chwili nie wahałem się z taką oceną.To auto to spełnienie marzeń sprzed 15 lat.Wtedy to było jak lizanie cukierka przez papierek.Oby jeździł jak najdłużej.Miałem ponad 20 aut,ale ten jest najładniejszy i najwygodniejszy z tych wszystkich-choć stary.Dostęp do części bezproblemowy.Ceny normalne,jak do \"europejczyka\".Jeśli nie przytrafi się jakiś większy \"dzwon\" to karoserię można dość łatwo naprawić we własnym zakresie.Blacharz nie ma tu specjalnie nic do roboty bo to laminat :)Kwestia dobrego zabezpieczenia ramy,podłogi i nadkoli. Mam w planach kupić jeszcze jeden na części bo ten zostaje u mnie już do końca :)
4,7
~Grzegorz MI
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
Pontiac Trans Sport I
Po prostu samochód do którego trudno się przyczepić, na trasy doskonały na wypady ze znajomymi na grilla również, do przewożenia rodzinki, po prostu szybki, duży VAN. O mocy 175KM potrafi jechać na autostradach spokojnie po 170 km/h z pełnym obłożeniem 6 osób plus bagaż. Jak na tak wiekowe auto nie spodziewałem się tak małej awaryjności na trasach. Wygodny po przejechaniu 700 km nie jesteś zmęczony jakbyś jechał OPLEM ASTRĄ II czy Skodą Felicją Kombi. Nie wytrzęsie Ciebie jak w twardych zawieszeniach. po prostu inny styl jazdy i przyjemność. Dziur dzięki zawieszeniu dosyć miękkiemu nie czujesz. Nic dodać nic ująć. Jak na takie auto warto go kupić, jazda nim jest przyjemnością.

Raporty spalania Pontiac Trans Sport

Liczba raportów: 125
Średnie spalanie dla Pontiac Trans Sport
11,4 – 13,9
l/100 km
12,1 – 14,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

15,1
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
Pontiac Trans Sport I
Wspaniałe auto. Ekonomiczne,bezawaryjne,solidne,przestronne.Nikt nie wspomina że Trans sport wykonany jest z żywicy, dzięki temu mój z 1994 roku wygląda lepiej niż 10 letni ford. Auto idealne dla rodziny,idealne w dalekie trasy(nadbieg 120km/h=1800obr/min)tempomat.Automatyczna skrzynia idealnie zgrana z silnikiem.Jazda tym samochodem to odpoczynek. Naprawde polecam to auto, nie bujcie się aut z USA są lepsze od szmecwagenów, ekonomiczne i bardzo wygodne. Moj spala średnio 16 l LPG, jakby golf 1.8 spalał 7 L Pb.
12,2
Van 3.4 i V6 182KM 134kW
Pontiac Trans Sport II
Mam trans sporta 3.8...1992 r.przejechane jakies 400 tys. km.Troche roboty z nim miałem bo poprzedni właściciel był niechlujny...Po wymianie paru drobiazgów auto chula pięknie-0 problemów z silnikiem,skrzynia to poezja....Komfort podróżowania-nie do opisania,nawet polskie dziury w drogach niewyczuwalne...spalanie-trasa 10,5 do 12 l-jak deptasz troche mozniej-miasto tak z 16 l.bez specjalnego oszczedzania i gazowania...ale że mam lpg więc luz....Polecam każdemu bo jadąc nim z Opola nad morze bałtyckie wysiadam jakbym wypoczywał na kanapie....No i w mieście -0 wajchowania biegami-tylko gaz i chamulec...W Europie w zasadzie nie robia takich aut:]
11,9
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
Pontiac Trans Sport I
No co, w trasie jakbys jechał 70 - a raz tak musiałem z gdańska do warszawy, to on miał spalanie na poziomie 9 litrów benyzny. Ogólnie w mieście od 12,3 - 13.3, w trasie od 10,1 - 11. Oczywiście raz w mieście uzyskałem 10,9 ale to była mega ekonomiczna, delikatna jazda. Spalnie można przezyć. Rekompensuje je reszta tzn, cena nabycia, koszty utrzymania relatywnie niskie, jak porównam do innych aut które miałem, choć tu nie jestem obiektywny bo wszystko robimy sami. W warsztach wiadomo naciągają i to zwłaszcza na amerykancach. Nie można się dać. JAK robisz sam to jest super. Wiadomo, jak go kupiłem od Niemca pod Frankfurtemi przyjechałem nim to od razu wymieniliśmy sporo częśći. Bo auto które ma 13 latek nawet jeśli dobrze użytkowane zawsze wymaga ingerencji. Dbam i miło mi się nim jezdzi. Ma coś w sobie. Jak stoje obok Galaxy albo Sharana to wtedy w pełni to sobie uswiadamiam. Całe szczęscie, że zdążyłem go kupić w jeszcze wspaniałym stanie bo z roku na rok bedzie coraz trudniej, az w koncu tylko pasjonaci beda pomykać przez Polskę pontonami. a jeszce jedno, jak już nim jezdzicie to zawsze sie pozdrawiamy na drodze....nie jak reszta......