AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Pontiac
Trans Sport
I
3.1 i V6 SE 122 KM 90 kW
3.1 i V6 SE 122 KM 90 kW
Oceny
Pontiac Trans Sport I 3.1 i V6 SE 122KM 90kW 1989-1996
Oceny
Pontiac Trans Sport I 3.1 i V6 SE 122KM 90kW 1989-1996
Podsumowanie 45 ocen
Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Każdy
do 10 000 km
10 000 – 25 000 km
25 000 – 50 000 km
50 000 – 100 000 km
100 000 – 150 000 km
150 000 – 200 000 km
200 000 – 250 000 km
powyżej 250 000 km
Lata produkcji
1989
1990
1991
1992
1993
1994
1995
1996
1989
1990
1991
1992
1993
1994
1995
1996
Kupiłby ponownie
Każdy
Tak
Nie
Filtruj
wyniki
4,11
średnia ocena z
45 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
86%
użytkowników kupiłoby ponownie
Całokształt
4,11
Wrażenia
Silnik
4,29
Skrzynia biegów
4,11
Układ jezdny
4,09
Komfort
Widoczność
4,31
Ergonomia
4,09
Wentylacja i ogrzewanie
4,36
Wyciszenie
4,13
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,64
Ekonomiczność
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,29
Stosunek jakość/cena
4,24
Niezawodność
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,84
Bezawaryjność (poważne usterki)
3,91
Pozytywne zaskoczenie
+ Silnik
+ Karoseria
+ Zawieszenie
Uciążliwe usterki
- Układ elektryczny
- Układ hamulcowy
Sprawdź najnowsze oferty
Zobacz więcej
ofert
Najnowsze
oceny Pontiac Trans Sport I 3.1 i V6 SE 122KM 90kW 1989-1996
Sortuj według:
Wybierz
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
4,5
~bodek1968
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Ani chwili nie wahałem się z taką oceną.To auto to spełnienie marzeń sprzed 15 lat.Wtedy to było jak lizanie cukierka przez papierek.Oby jeździł jak najdłużej.Miałem ponad 20 aut,ale ten jest najładniejszy i najwygodniejszy z tych wszystkich-choć stary.Dostęp do części bezproblemowy.Ceny normalne,jak do \"europejczyka\".Jeśli nie przytrafi się jakiś większy \"dzwon\" to karoserię można dość łatwo naprawić we własnym zakresie.Blacharz nie ma tu...
Dodane
14 lat temu
4,3
~Daniel0
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Samochod dla rodziny. Przy 7 miejscach niestety ma symboliczny bagaznik, ale wyjecie jakiegokolwiek siedzenia zajmuje doslownie 10 sek. Jest to typowy amerykaniec, tzn wygdny, komfortowo sie podrozuje, ale skreca i hamuje jak Titanic. :) Do tego trzeba sie przyzwyczaic.
Dodane
13 lat temu
4,9
~Mario
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
KOCHANE AUTKO!!! Miałem go 4 lata i sprzedałem go zresztą bez żadnego problemu i niewiele tracąc. Zrobiłem nim wygodnie, cichutko i bezproblemowo 80000 km po całej Europie. Obecnie znów szukam Pontiac\'a Trans Sport\'a bo to jednak jest to.
Dodane
14 lat temu
4,8
~TransSport
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Jesli ktos powie na ten samochod,ze jest awaryjny to znaczy,ze napewno nigdy w zyciu nim nawet nie jechal,albo trafil mu sie model z milionowym przebiegiem. Oczywiscie nalezy przestrzegac wymieniania na czas plynow i czesci eksploatacyjnych. Jednym mankamentem auta sa slabe swiatla. Glowne zalety to:silnik,skrzynia biegow,ekonomicznosc i wygoda. No ale to w koncu Pontiac,a nie jakis nedzny woz konny typu VW czy Seat. Moj Transik ma u mnie...
Dodane
15 lat temu
4,3
~SEBA
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Auto dla wyjatkowych ludzi.Niezawodne wygodne praktyczne tanie w utrzymaniu jak trafisz na zadbany egzęplaz to długo polatasz!500tys to pestka!Ci co piszą że to syf proponuje zakupić sobie rower z marketu i w droge:)
Dodane
15 lat temu
4,7
~stoczniamartin@wp.eu
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
miałem ponad 20 aut od 5lat jeżdżę Transsportami(obecnie drugi) doskonałe skrzynie silniki 0 kłopotów ciągam przyczepy z klubowymi jachtami wszystko i wszystkich mogę zapakować daje dużą satysfakcję z jazdy oraz posiadania jedyny pojazd który po utracie poprzedniego nabyłem taki sam gorąco polecam
Dodane
19 lat temu
Usterki
Pontiac Trans Sport I
Liczba wpisów:
5
Ostatnio zgłoszone usterki
szarpanie silnika przy mocnym wciśnięciu pedału gazu, lekkie falowanie obrotów na postoju
Typowa usterka
spalanie
Typowa usterka
nierówna praca silnika silnik po kilu sekundach gaśnie
Typowa usterka
Zobacz więcej
usterek
4,2
~Bulkowsky
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Super autko żwawe sprawne nic nie stuka nic nie puka wysużył mi sie bardzo dobrze go wspominam ale nie jeżdze juz nim od niedawna ma go syn ja mam 3,8 94 rok ale używka Jak ktoś nażeka to widocznie autko było w złych rękach
Dodane
19 lat temu
4,5
~Mario
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Ogolnie sylwetka auta przyciaga wzrok nawet stojac przy duzo nowszych i duzo drozszych autach. Jezdze i jezdzilem roznymi autami. Do tego wsiadam z przyjemnoscia zwlaszcza majac w perspktywie dluzsza trase mimo, ze mam do dyspozycji auta zazwyczaj roczne lub dwuletnie (sluzbowe ;) . Do Trans Sport´a wsiadam i po prostu jade. nic mnie nie boli po przejechaniu 500 i wiecej kilometrow.
Dodane
20 lat temu
4,5
~satis@neostrada.pl
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Europejskie samochody są daaaaaleko w tyle za Ameryką i w jakości i w cenie . Współczuję właścicielom Mini Vanów z europy . Nie wiecie co to komfort jazdy .Życzę wam kupcie sobie amerykana a wtedy powiecie że teraz wiecie co to jest Auto i komfort jazdy.
Dodane
20 lat temu
4,2
~artur@wob.pl
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
w polsce boją się amerykanów, ale za te pieniądze naprawdę warto go kupić są relatywnie tanie, instalować gaz i jeździć, słyną z bardzo dużych przebiegów, serwisować skrzynie automatyczną ojej i filtr
Dodane
22 lat temu
Zobacz wszystkie
oceny
Pontiac Trans Sport I 3.1 i V6 SE 122KM 90kW 1989-1996
4,1 (45 ocen)
Wybierz inny silnik
2.3 i 16V 137 KM
3.1 i V6 SE 122 KM
3.4 i 170 KM
3.8 i V6 175 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Pontiac Trans Sport w pigułce
Pontiac Trans Sport
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Pontiac Trans Sport
Dane techniczne
Pontiac Trans Sport I 3.1 i V6 SE 122KM 90kW 1989-1996
Raporty zużycia paliwa
Pontiac Trans Sport I 3.1 i V6 SE 122KM 90kW 1989-1996
Opinie
Pontiac Trans Sport I 3.1 i V6 SE 122KM 90kW 1989-1996
Usterki
Pontiac Trans Sport I 3.1 i V6 SE 122KM 90kW 1989-1996
Publikacje
Pontiac Trans Sport
Newsy
Pontiac Trans Sport
Galerie
Pontiac Trans Sport
Nasze pomiary
Pontiac Trans Sport
Filmy
Pontiac Trans Sport
Ogłoszenia
Pontiac Trans Sport
Ceny aut używanych
Pontiac Trans Sport
Dziennik kosztów
Pontiac Trans Sport I 3.1 i V6 SE 122KM 90kW 1989-1996
Opinie o instalacjach LPG
Pontiac Trans Sport I 3.1 i V6 SE 122KM 90kW 1989-1996
Testy zderzeniowe
Pontiac
Aktualnie przeglądasz
Pontiac Trans Sport I
Dane techniczne
118 raportów
zużycia paliwa
5 zgłoszonych
usterek
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy