Szukaj

Ocena kierowcy - Pontiac Trans Sport I

adam, 18 lat temu
Silnik 3.8 i V6 175KM 129kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 78 tys. km
Pontiac Trans Sport I 3.8 i V6 175KM 129kW 1989-1996 - Oceń swoje auto
3,62
12% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
piekny do momenty aż zaczniesz nim jezdzić na codzień, chyba że nie przeszkadza ci klaskanie plastików które są tak podłe jak w maluchu, nie przeszkadza ci to że przejezdrzając dziure wydaje ci się że ktoś chyba zapomniał poskręcać rame, masakra nie wiem jak to opisać rozrylotany, to jest chyba odpowiedzie słowo, auto ma autentyczny przebieg 78 000 mil z tego z tego 19000 po naszych drigach, plastiki próbowałem podkleiać, skręcac, i nic... nadal to samo!!! poddałem się w końcu i robie radio głośniej, zaczeły toczyc mi piasty z przodu ale mam to gdzieś juz nic przy nim nie robie... nie ma to sensu... żadnych amerykańskich wanów... we wszystkich słychac plastiki, masakra!!!!! dodam że kolega chandluje amerykanami i jezdziłem chyba setką vanów i każdy to samo są wyjątki ale nie wiele... zakochałem sie na początku ale jak pojezdziłem to mi przeszło, porównał bym to do sytuacji jak przed ślubem i po ślubie... nie musze dalej tłumaczyć!!!
Wrażenia
5,0
Silnik
jeżeli chidzi o silnik to jest świetny...
1,0
Skrzynia biegów
to nieporozumienie w wersji GT jest ok ale jest ich malo, a jeżeli chodzi o zwykły automat to auto ma osiągi durzego fiata...to auto po prostu nie chce jechać.... moc ma ale przyspieszenie zerowe!!!, jeżeli chodzi o przełanczanie biegów to jeżeli się jedzie normalnie to wogóle się zmian nie czuje ale jak jedzie sie ostro to skrzynia sie nie może zdecydować... wtedy beznadzieja...
1,0
Układ jezdny
przywiozłem auto od austryjaka, przebieg 60000 mil, zrobiłem całe zawieszenie bo stukało lekko, było dorze przez 2000km musze przyznać że załozyłem koła 17 225/45, ale to i tak stanowczo za krótko
Komfort
5,0
Widoczność
widoczność doskonała zwłaszcza przez przednią szybe!!! jak w samolocie!!!
5,0
Ergonomia
przestronny i wielofunkcyjny, fotele można wyjąć, można w nim spać... pod tym względem jest super!!!!! 5+, drzwi odsuwają się na pilota, kompresor w bagarzniku (pompuje zawieszenie), bajka klima,elektryka
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
grzeje super i chłodzi też!!!!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kierowca super ale na tylnych fotelach tak sobie!!!
4,0
Wyciszenie
jest cicho silnik chodzi jak dmuchawa, tylko szum, super
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na będzynie 15 w mieście nie da się zejść nizej, deptając to 17, nie wieżcie w bajki typu 10-12 litrów to automat on sam jedzie, nie ma się większego wpływu na technike jazdy, na trasie ok 9 przy jezdzie do 120km/h i żadkim wyprzedzaniu, mam gaz sekwencje za 6000tyś zł pali lekko 20 w mieście, i chodzi nie równo, jak się rusza to szarpie, nie można ustawić wolnych obrotów... dolina!!!
3,0
Stosunek jakość/cena
tak sobie, podarujcie sobie to auto, kupcie sobie np: toyote previe, sharana tdi, zafire, galaxy jeżeli musicie mieć vana... ja się z vana wyleczyłem
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zrobiłem 19000mil i tylko pompa wody + eksploatacja, świece olej płyny
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
w sumie brak awari ale nie wiem jak długo mam złe przeczucia...

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.8 i V6 175KM 129kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
15,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
17,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Pontiac Trans Sport I 3.8 i V6 175KM 129kW
Średni koszt przejechania 100 km
19,00 zł
14,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Pontiac Trans Sport I