Przeniesienie napędu
: No to zaskoczyło, czytałem, że jest fajnie, ale tu bardzo miło zaskoczyło.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Nie miałem w sumie żadnej.
5,0
Całokształt
Wiedziałem co kupuje, bo przesiadałem się z Q5 2018. Tutaj tylko pewne elementy doprecyzowane, fotele wygodniejsze, a nie taborety z Q5 :D , troche bardziej sportowa pozycja, lepiej w odczuciach - opłacało się.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wiedziałem co biorę, bo przesiadałem się z Q5 2018 2.0 tfsi,a ponieważ ten silnik baaaaardzo mi odpowiadał, to jestem zadowolony. Nie patrze na spalanie, tylko na koszt serwisu, części kupimy w audi, a jak sie postaramy to w skodzie :D (więc tanie naprawy) .
5,0
Skrzynia biegów
Lepsza niz w audi, szybciej zmienia biegi.
5,0
Układ jezdny
Jest przyjemny, Jedyna kwestia, że przesiadając sie z Audi Q5 , tu jest twardsze, mogło by być tamto... no ale nie jest.
5,0
Karoseria
Bez zarzutu.
Komfort
5,0
Widoczność
Podobnie jak w każdym aucie w tym segmencie.
5,0
Ergonomia
Musze przyznać, że ergonomia stoi tu na bardzo wysokim poziomie. Fotele są świetnie wyprofilowane, dobrze trzymają w zakrętach, a jednocześnie zapewniają komfort na dłuższych trasach. Konsola pełna przycisków może na początku przytłaczać, ale po krótkim czasie wszystko jest pod ręką i obsługa staje się intuicyjna. Kierownica i pozycja za nią pozwalają poczuć pełną kontrolę nad autem, widoczność też jest calkiem dobra jak na prosiaka. Z tyłu miejsca jest trochę mniej, ale i tak Macan dobrze łączy sportowy charakter z codzienną funkcjonalnością.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa, wiec ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla rodziny 2+2 jest optymalnie. Na wycieczki za granice nie jeżdzę , bo mam samolot. Walizki wsadze, dzieci miejsce na nogi mają.
5,0
Wyciszenie
Jest ciszej niż Audi Q5, nie słychac silnika.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No napewno jest to model ekonomiczny - mówie o serwisie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Fotele są wygodne i dobrze trzymają, nawet jak się trochę mocniej dociśnie w zakrętach. Konsola ma sporo przycisków, ale szybko można się do tego przyzwyczaić i obsługa staje się naturalna. Pozycja za kierownicą daje świetne poczucie kontroli, a jakość materiałów we wnętrzu czuć od razu. Jeśli chodzi o stosunek jakości do ceny – nie jest to tani samochód, ale widać, za co się płaci. To auto dla kogoś, kto chce mieć zarówno sportowe wrażenia z jazdy, jak i wygodę na co dzień.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic mi się nie przytrafiło przez rok.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic mi się nie przytrafiło przez rok.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 252KM 185kW
[l/100km]