( Auto takie dostałem nie wybierałem ) Ideał dla mistrzów prawego pasa, co to żyją ekologicznie i ekonomicznie, nigdzie się ponoć nie spieszą i przepisów drogowych nie łamią ,Ty się spieszysz, za wyprzedzanie a tu niespodzianka 200KM a to stoi NIE !!! jedzie !!!! ( polecam testy przyspieszenia bo dane katalogowe to bajka to coś jedzie tak jak 1,3 z ok 160 KM ) TiRa...czym przyczyniają się do wzrostu pobożności...bo śmiało możesz dwie, trzy zdrowaśki, litanię, a bywa że i tajemnicę różańca odmówić zanim Tira wyprzedzę . Do tego mierne wyciszenie ergonomia słaba , pozycja za fotelem fatalna . no ale mało pali jak bardzo wolno jedziemy .
Wrażenia
1,0
Silnik
Te nowe 1,2 200KM to porażka , wynalazek i tyle .
3,0
Skrzynia biegów
Szybka jazda i szarpie nie wie co robić
3,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Nie wiem ma 10 tys km
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie wiem
2,0
Stosunek jakość/cena
Plastik fantastik trzeszczy na wybojach trzeszczy zawsze i wszędzie .
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nowy a już dwa razy do aso zajechał
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW
[l/100km]