AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Auta
Renault
Austral
1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW od 2023
1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW od 2023
Informacje
o Renault Austral 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW od 2023
Lata produkcji:
2023 – teraz
(2023, 2024, 2025)
Segment:
Crossovery/SUVy/Terenowe
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
Renault Austral 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW od 2023
Wideo
z Renault Austral
Zobacz więcej filmów
Ogłoszenia
używanych
Renault Austral
Liczba ogłoszeń:
88
Renault Austral 2023
Cena:
147 900
PLN
Renault Austral Iconic aut 1.3 TCe mHEV 160KM / Dach panoramiczny
2023
1 km
160 KM
benzynowy
Renault Austral 2024
Cena:
141 000
PLN
Renault Austral Austral Techno 1.3 TCe mHEV 160KM / Pakiet Winter Premium
2024
1 km
160 KM
benzynowy
Renault Austral 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 2025
Cena:
164 000
PLN
Od ręki - Techno 1.2 E-Tech 200KM / Pakiet Safety, Winter Premium
2025
1 km
200 KM
hybrydowy
Planujesz sprzedać samochód?
Dodaj
ogłoszenie
Wszystkie ogłoszenia
Dane techniczne
Renault Austral 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW od 2023
Produkowany
od
2023
roku
Pojemność skokowa
1199
cm
3
Typ silnika
hybrydowy
Moc silnika
200
KM
(147
kW
)
przy
4500
obr/min
Montaż silnika
z przodu, poprzecznie
Doładowanie
turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu
DOHC
Liczba cylindrów
3
Układ cylindrów
rzędowy
Liczba zaworów
12
Średnica cylindra × skok tłoka
75,5 x 89,3
mm
Zapłon
iskrowy
Typ wtrysku
bezpośredni
Zobacz dane techniczne
Oceny
Renault Austral 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW od 2023
Liczba ocen:
14
Ogólna ocena
3,8
/5
Średnia dla segmentu
4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
NIE
Głosów za: 29% / przeciw: 71%
Zalety
+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
+ Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
+ Karoseria
Wady
- Silnik
- Stosunek jakość/cena
- Bezawaryjność (drobiazgi)
Wybrane
oceny
2,9
~F
Renault Austral
SUV 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW
Renault Austral i funkcja Park Assist jest po prostu niebezpieczna. Pojazd słabo rozpoznaje zaparkowane pojazdy i bez gwałtownego hamowania awaryjnego poważnie bym w nie uderzył, ponieważ manewr ten jest wykonywany z dużą prędkością (i tak szybciej niż przy parkowaniu ręcznym!). Nie wiem, czy wprowadzą jakieś poprawki. Dodatkowo efekt fikcyjnego hamowania, gdy nic przed nim nie ma .Dalej Jeśli pozostawisz dźwignię świateł w pozycji włączonej, reflektory włączą się po 1 minucie. Myślę, że wszystkie modele z Androidem 10 mają ten problem. Teraz, mam na desce rozdzielczej wskazanie ograniczeń prędkości, które pojawia się po 5 minutach po od uruchomienia silnika – z żółtym wykrzyknikiem , przednia szyba jest czysta, nie pada intensywny deszcz, nie pada śnieg, nie ma mgły!! Inne funkcje nie działają -alarm odległości od samochodu z przodu nie działa .Jak można wypuścić na rynek pojazd z takimi defektami!? A co na to Reanult nic , zamiast tego tylko na YT pojawiają się kolejne konta z botami wypisującymi kolejne kłamstwa a może tak naprawić auto a nie na YT inwestować w oszustwa .
Dodane
2 miesiące temu
3,1
~Tadeusz
Renault Austral
SUV 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW
( Auto takie dostałem nie wybierałem ) Ideał dla mistrzów prawego pasa, co to żyją ekologicznie i ekonomicznie, nigdzie się ponoć nie spieszą i przepisów drogowych nie łamią ,Ty się spieszysz, za wyprzedzanie a tu niespodzianka 200KM a to stoi NIE !!! jedzie !!!! ( polecam testy przyspieszenia bo dane katalogowe to bajka to coś jedzie tak jak 1,3 z ok 160 KM ) TiRa...czym przyczyniają się do wzrostu pobożności...bo śmiało możesz dwie, trzy zdrowaśki, litanię, a bywa że i tajemnicę różańca odmówić zanim Tira wyprzedzę . Do tego mierne wyciszenie ergonomia słaba , pozycja za fotelem fatalna . no ale mało pali jak bardzo wolno jedziemy .
Dodane
4 miesiące temu
3,4
~Normalny
Renault Austral
SUV 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW
Silnik spalinowy włącza się często, od razu na wysokich obrotach i jest przy tym wyraźnie słyszalny i odczuwalny wibracje przechodzą na kierownicę . Z okolic słupków A do kabiny / przy predkościach od 100 km/h / przedostaje się bardzo uciążliwy świst powietrza. Jak na cenę samochodu, wyciszenie jest zaskakująco słabe by nie stwierdzić fatalne . Materiały wykończeniowe w górnych partiach deski i drzwi przyjemne w dotyku i miłe dla oka , ale w samochodzie z nieco ponad 10 tysiącami km przebiegu skrzypią już uchwyty przednich drzwi, skrzypi konsola centralna przy opieraniu się o podłokietnik, a przy sterowaniu klimatyzacją przyciskami, skrzypi ekran. Zdecydowanie za dużo tych "atrakcji" jak na samochód za nie małe jednak pieniądze . W moim przypadku spalanie wynosi 7 litrów komputer zaniża o ok 1,3 litra . Po rozmowach w serwisie tak na boku dowiedziałem się już się boją ewentualnych napraw tej bardzo skomplikowanej konstrukcji. A dodam mieli akcje serwisowa gdzie wymieniano masowo skrzynie na nowe jednak teraz maja je naprawiać . Ciekawy jestem co będzie za dwa lata . Bo ja coraz bardziej żałuję zakupu jak by to nie było człowiek ciężko pracował by kupić nowe auto a tu mamy takie kwiatki a o wielu nawet nie wspomniałem . A może FL coś zmieni bo obecnie aut jest słabe .
Dodane
10 miesięcy temu
Zobacz wszystkie opinie
Raporty
spalania
Renault Austral 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW od 2023
Liczba raportów:
15
Średnie spalanie dla
Renault Austral 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW od 2023
pb
7,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania
Wybrane raporty
spalania
Pb
5,5
Renault Austral
SUV 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW
Średnie spalanie z 5000km = 5,4. Dojazdy do pracy 30km trochę przez miasto, trochę obwodnicą 4.8-5.5. Najniższe spalanie z 100km trasy jadąc z prędkością do 90km/h 4,5l/100. W 4 osoby z klimą 130-140km/h 6,1l/100. Uwielbiam ten samochód.
Pb
8,2
Renault Austral
SUV 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW
Pb
6,2
Renault Austral
SUV 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW
Zobacz wszystkie raporty spalania
Dziennik kosztów
Renault Austral 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW od 2023
Liczba wpisów:
65
Sprawdź wydatki dla
Renault Austral 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW od 2023
PB
57,55
zł
za 100 km
Zobacz wszystkie dzienniki
Usterki
Renault Austral
Liczba wpisów:
8
Błąd uszkodzonej skrzyni biegów
Renault Austral 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW od 2023
silnik
usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak
3
Nie
1
Po 46 przejechanych (od nowości) kilometrach nie chciał ruszyć z postoju, pojawiła się informacja o uszkodzeniu silnika elektrycznego. Został wymieniony silnik elektryczny na nowy, po przejechaniu kolejnych 1400km w trakcie jazdy auto szarpnęło i zgasło na środku ulicy. Informacja na wyświetlaczu : "uszkodzona skrzynia biegów, ustaw bieg w pozycji P". Po ustawieniu na pozycję "P" i następnie przełączeniu na "D" pojawia się poprzednia informacja "ustaw bieg w pozycji P". Po przejechanych w sumie 1500km od nowości, auto trafia po raz drugi na lawete i serwis. Nie polecam
4 komentarze
brak ładowarki indukcyjnej
Renault Austral 1.3 Mild Hybrid 158KM 116kW od 2022
instalacja elektryczna
usterka fabryczna
Po odebraniu nowego auta w maksymalnej wersji i dokupionymi wszystkimi opcjami okazało się ,że nie działa ładowanie indukcyjne. Po kilku telefonach do serwisu i na infolinię poinformowano mnie, że moje auto nie ma takiej ładowarki . W opisach , filmach instruktażowych , samochodzie testowym - wszędzie jest . Zostałem oszukany . Oprócz tego nie ma na wyposażeniu instrukcji obsługi w wersji papierowej. Nie działa też DAB, panowie z infolinii d/s multimediów powiedzieli mi , że jest tak dożo różnych systemów, że nie sposób znać je wszystkie.
Problem rozwiązany
14 komentarzy
Stukanie w tyle auta
Renault Austral 1.3 Mild Hybrid 158KM 116kW od 2022
inne
29 tys. km
Jak tylko wyjechałem autem z salonu,w tylnej części nadwozia slychac stukanie ale uwaga tylko podczas słonecznych dni.Aso podjęło się problemu lecz niestety problem powrócił. Auto stało w serwisie 8 tyg. Renault Polska nie ma chyba pojęcia o co chodzi i w ciemno próbuje coś zrobić.
Oczekuje na rozwiązanie
Zobacz wszystkie zgłoszone usterki
Renault Austral 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW od 2023
3,8 (14 ocen)
Sprawdź oferty Renault Austral
Wybierz inny silnik
1.2 E-Tech Full Hybrid 200 KM
1.3 Mild Hybrid 140 KM
1.3 Mild Hybrid 158 KM
Renault Austral w pigułce
Renault Austral
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Renault Austral
Dane techniczne
Renault Austral 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW od 2023
Raporty zużycia paliwa
Renault Austral 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW od 2023
Opinie
Renault Austral 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW od 2023
Usterki
Renault Austral 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW od 2023
Publikacje
Renault Austral
Newsy
Renault Austral
Galerie
Renault Austral
Nasze pomiary
Renault Austral
Filmy
Renault Austral
Ogłoszenia
Renault Austral
Ceny aut używanych
Renault Austral
Dziennik kosztów
Renault Austral 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW od 2023
Opinie o instalacjach LPG
Renault Austral 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW od 2023
Testy zderzeniowe
Renault
Sprawdź
numer VIN
Poznaj historię auta przed zakupem!
Sprawdź
Aktualnie przeglądasz
Renault Austral
Dane techniczne
55 raportów
zużycia paliwa
51 opinii
użytkowników
Ceny nowych
od 147 tys. zł
8 zgłoszonych
usterek
Przejrzyj aktualne oferty
dla Renault Austral
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy