Inne
: Multimedia nowoczesne wnętrze , świetne audio
3,0
Całokształt
Nowoczesny w środku , super wygodny , multimedia przebijają konkurencję , ergonomia i wygląda bardzo wysoko , jednak 3 cylindrowy warkot silnika kompletnie dyskwalifikuje ten model , jeździ się miękko i przyjemnie do czasu jak ten silnik się nie uruchomi wtedy tylko płacz jak diesel warkocze , porażka
Wrażenia
2,0
Silnik
3 cilnyndry i kultura pracy całkowicie pogrąża logo marki , o co tu kaman w tym segmencie to niedopuszczalne
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia niestety ma swoich zwolenników i przeciwników jest ok ale trzeba się do niej przyzwyczaić
4,0
Układ jezdny
Standardowy i precyzyjny , dla kobiet do miasta super dobry promień skrętu ibtavtylna oś robi swoje
5,0
Karoseria
Za krótko żeby oceniać jednak jednak na tą chwilę wygląda przyzwoicie i solidnie
Komfort
3,0
Widoczność
Jak to w nowych autach wygląd przede wszystkim ale w tylnej szybie raczej dużo nie zobaczymy
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Podczas jazdy na bateri ok ale gdy wciśniemy i załączy się ten warkoczący silnik psuje całkowicie urok francuskiej estetyki
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW
[l/100km]