Renault Austral i funkcja Park Assist jest po prostu niebezpieczna. Pojazd słabo rozpoznaje zaparkowane pojazdy i bez gwałtownego hamowania awaryjnego poważnie bym w nie uderzył, ponieważ manewr ten jest wykonywany z dużą prędkością (i tak szybciej niż przy parkowaniu ręcznym!). Nie wiem, czy wprowadzą jakieś poprawki. Dodatkowo efekt fikcyjnego hamowania, gdy nic przed nim nie ma .Dalej Jeśli pozostawisz dźwignię świateł w pozycji włączonej, reflektory włączą się po 1 minucie. Myślę, że wszystkie modele z Androidem 10 mają ten problem. Teraz, mam na desce rozdzielczej wskazanie ograniczeń prędkości, które pojawia się po 5 minutach po od uruchomienia silnika – z żółtym wykrzyknikiem , przednia szyba jest czysta, nie pada intensywny deszcz, nie pada śnieg, nie ma mgły!! Inne funkcje nie działają -alarm odległości od samochodu z przodu nie działa .Jak można wypuścić na rynek pojazd z takimi defektami!? A co na to Reanult nic , zamiast tego tylko na YT pojawiają się kolejne konta z botami wypisującymi kolejne kłamstwa a może tak naprawić auto a nie na YT inwestować w oszustwa .
Wrażenia
3,0
Silnik
Mamy 200 KM nigdy ich nie odczujecie mam wrażenie ze tam jest zaledwie 160 KM
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW
[l/100km]