Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Captur II Crossover

LK, 7 miesięcy temu
Silnik 1.3 TCe 140KM 103kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 37 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Renault Captur II Crossover 1.3 TCe 140KM 103kW 2021-2023 - Oceń swoje auto
2,64
39% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
2,0
Całokształt
Samochodzik ma dwie zalety - jest ładny i względnie mało pali. I to wszystko. Reszta to naprawdę koszmarne połączenie różnych wad typowych dla budżetowych aut. Jest głośny, ma niepewne zawieszenie, męczący układ kierowniczy, jakoś wnętrza jest poniżej standardu tapicerka po 3 latach wygląda fatalnie kierownica nie lepiej sporo elementów skrzypi . Usterki niestety ale się pojawiają dosyć często ( całe szczęście gwarancje mam bez tego katastrofa z tym autem ) nie są to poważne sprawy ??silnik nie padł ale ciągle coś nie działa ciągle serwis naprawia .Zawieszenie nie sprawdza się na polskich miastowych dziurawych drogach szybko się sypie wyjątkowo nie trwałe . Kupiłem go na mocnej wyprzedaży (i to jedyna słuszna droga, bo ceny cennikowe są bez sensu) dla żony, która i tak woli jeździć moim autem . Ogólnie samochód sprawdzi się do jazdy po mieście, na zakupy, wożenie dzieci do szkoły itd. Jako auto rodzinne, na wakacje, do szybkiej jazdy autostradą - nie i jeszcze raz nie.
Wrażenia
4,0
Silnik
2,0
Skrzynia biegów
2,0
Układ jezdny
Słabo się prowadzi. Pechowym nabywco odradzam wszelkie gwałtowne manewr. Do tego trzeba dodać układ kierowniczy, który jest doskonały do miasta - kręci się bez oporu. Na trasie bardzo męczy, bo kierownica nie powraca do położenia środkowego, przez co trzeba bardzo uważać, zwłaszcza na szybkich zakrętach.
3,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
Ogólnie ok, ale jest jakiś problem z widocznością do przodu. Nie widzę świateł na skrzyżowaniu, jeśli są za wysoko. Muszę się wtedy wychylać.
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Prawdę mówiąc patrząc na zdjęcia, myślałem że będzie lepiej. Dopiero jak wsiadłem ze zdumieniem przekonałem się, że to tak naprawdę mały samochodzik.
1,0
Wyciszenie
Ogólnie dramat. Nie wierzcie ludziom, którzy piszą, że wyciszenie jest ok. Nie, nie jest. I nie porównuję tylko do samochodu innej klasy, czyli mojego .Porównuję do KAŻDEGO INNEGO współczesnego samochodu.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny przeglądów w ASO wysokie.
2,0
Stosunek jakość/cena
W moim przypadku ok, bo kupiłem auto dilera na wyprzedaży. Ale gdyby miał zapłacić tyle, co w cenniku, powiedziałbym, że to rozbój.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Świszczy wiatr przez uszczelki powyżej 100km/h. Jedną udało im się poprawić. Zepsuł się centralny zamek - naprawiony w ASO. Czasem zatrzeszczy jakoś plastik, Raz auto przeszło w tryb awaryjny .Przestało działać radio - pomogło odłączenie akumulatora ( tak o 6 razy aso nie wie co i jak z tym zrobić) Słabe zawieszenie ( naprawa na mój koszt bo to element eksploatacyjny ) Lampy parują Aso to ignoruje . Alert uszkodzenia silnika i wizyta w ASO!!!!!! i nic fałszywy alarm ( 2x tak miałem ) . Uszkodzony fotel kierowcy. Z felg zeszłą farba - pojawił się czarny podkład, Kłopoty z elektronika notoryczne , jest kilka innych jeszcze ale nie chce mi się pisać ................................. To wszystko świadczy o budżetowości tego samochodu i ogólnym niechlujstwie w fabryce
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.3 TCe 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Captur II Crossover

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów