Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Renault Captur Crossover - Oceń swoje auto

Renault
Captur
Wybierz
nadwozie
lub silnik
lista nadwozi Renault Captur
Mniej

Podsumowanie 59 ocen tego auta

Oceny Renault Captur Crossover

, produkowany od
do
roku
Średnia ocena
4,54
8 % lepiej niż w segmencie Crossovery/SUVy/Terenowe ( 4,19 )

Całokształt

Całokształt
4,54

Mechanika

Silnik
4,56
Skrzynia biegów
4,61
Układ jezdny
4,59

Komfort

Widoczność
4,46
Ergonomia
4,51
Wentylacja i ogrzewanie
4,41
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,78
Wyciszenie
4,36

Ekonomiczność

Koszty utrzymania
4,44
Stosunek jakość/cena
4,49

Niezawodność

Drobne usterki
4,64
Poważne usterki
4,69

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
90%
10%
NIE
na podstawie 59 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Karoseria

Zawieszenie

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Silnik

Układ elektryczny

Układ hamulcowy

Filtr

Lista 59 ocen

4,85
dodano 09.01.2016 przez

Auto bardzo dobre pod niemal każdym względem. Silnik TCe 90 KM w zupełności wystarcza do normalnej jazdy zarówno w ruchu miejskim jak i w trasie. Wyższe zawieszenie i dobre jego zestrojenie powodują, że i po polnych i leśnych drogach nieźle sobie radzi. Wystarczająco miejsca dla 4 osób (5 osób już się męczy). Silnik ekonomiczny (mi średnie spalanie wychodzi na poziomie 6,4 - 6,8 l) dobrze zscynchronizowane ze skrzynią biegów. System media nav spełnia swoją rolę - dobrze ściąga fale radiowe, szybko łączy się ze smartfonem, nawigacja dokładna. Wspomaganie kierownicy rewelacyjne - odczuwam, że samo dostosowuje się do warunków. Ogólnie po 2 latach użytkowania i ponad 30.000 km jestem b. zadowolony. Jednego czego mogę się czepić, to może zbyt słabo wyciszony silnik - wchodząc w wyższe obroty słychać dość głośną pracę. Poza tym auto godne uwagi - polecam.

więcej »
4,08
dodano 06.04.2016 przez

Fajny prześwit , ładne kształty , tryb ECO to wielkie nieporozumienie ( na tym nie da się jechać) . Za dużo plastików :naleciałości po clio ( plastikowe błotniki, plastikowy kokpit). Obiektywnie jest ładnie ale spasowanie plastików to już inna bajka. Oceniam na chłodno , po pewnym czasie, jeżdżę vv pasat 2011r, służbowo opel 2015r. i powiem iż są pozytywy przemawiające na captura ( ładna sylwetka ) poprawna jazda. Minusem silnik 0,9- jest silnikiem za słabym na ten samochód ( przez co dużo pali) , no i te plastiki. Należałoby to wyeliminować i samochód byłby super.

więcej »
4,69
dodano 28.08.2017 przez

Oceniam na "dobrze" bo nie ma opcji "dobrze +". Auto jest przemyślane i posiada wiele zalet, podstawową jest komfort jazdy w ruchu miejskim i ciekawy design. Jakość wykonania dobra, ale nie ponadprzeciętna. Dobre spasowanie plastików, ale materiały użyte np. do wykończenia deski gorsze niż w poprzednim Clio, tam była przyjemna piankowa struktura, tu jest twardy plastik. Nie przystoi chyba, tym bardziej, że auto jest w pośredniej wersji wyposażenia.

więcej »
2,46
dodano 15.04.2016 przez

Jak ktoś kieruje się wyglądem auta to sam jest sobie winien (to dotyczy mnie w tym przypadku). Samochód trzy dni po wyjechaniu z salonu zepsuł się (choinka na wyświetlaczy) i został scholowany do serwisu. Przy przebiegu 4 tys. km cieknie z niego jakiś olej, w związku z czym znów czeka go wizyta w salonie. Captur to piękny samochód, ale nie nadający się do jazdy z powodu zawodności. Pierwszy i ostatni raz Renault.

więcej »
4,77
dodano 03.01.2017 przez

Auto o za którym sie oglądają przechodnie, szczególnie gdy jest 2-kolorowe. Bardzo elastyczny silnik z turbosprężarką; zbiera się przy 1.7 tys obrotów. Wygodny wewnątrz z b.dużą ilością miejsca. Oszczedny - średnio 5,6 l z jazda autostradową 130-140 km/h (30-40%). Bardzo bogate wyposażenie jak na taką cenę (58 tys.) z korzystnym ubezpieczeniem, oponami zimowymi za 1 zł i kredytem 3x30%. Cichy, relatywnie.

więcej »
3,23
dodano 30.07.2017 przez

Auto wybrane pod wpływem kobiety której się podobało.Wybralismy silnik1.2 z uwagi na chęć posiadania większe mocy.Zaskakuje negatywnie spalanie w mieście 9.5l!mimo iż jeżdżę delikatnie.Nadto auto wchodzi na wysokie obroty samoczynnie i nie może z nich zejść. Byłem w serwisie podobno podpieli pod komputer i wszystko ok.Nagralem film i czekam aż ktoś znajdzie przyczynę.

więcej »
4,85
dodano 01.11.2016 przez

Po pierwszym roku użytkowania mogę z całą pewnością stwierdzić, że auto jest dla mnie idealne. Gabarytowo nie za małe nie za duże (dla 3 osobowej rodziny wystarczające). Skrzynia biegów EDC rewelacyjna, wysokie zawieszenie sprawdza się w ruchu miejskim i na bezdrożach. Spalanie w trasie na poziomie 6 l /100 km, miasto około 7 l.

więcej »
4,92
dodano 20.05.2016 przez

Miałem już kilka salonowych, w tym renault megane I. Jest tu duży postęp. A) zawieszenie - dużo lepsze B) Silnik turbo - daje radę - jest tu lekka t. dziura, ale potem już b.dobrze dobrze. C) Pewna niespodzianka z której jestem b. zadowolony a która wyróżnia wyraźnie ten model nawet od suzuki GV 2011' - o niej potem

więcej »
3,38
dodano 06.06.2016 przez

Samochód wypożyczony na weekend, trzy dni jazdy, 300km i już wiem, że w życiu bym go nie kupił. Żadnej przyjemności z jazdy, żadnej dynamiki, samochód sprawia wrażenie, że przeznaczony na zakupy dla kobiet, które nie potrafią samodzielnie podjąć decyzji, który bieg powinien być wrzucony w danej chwili...

więcej »
3,62
dodano 01.09.2013 przez

Pelno fajnych gadzetow powodujacych efekt woow, ogladalem np seata i oprocz nowosci zadnych rewelacj a wCapturze karta hands free, start stop, strzalki na wyswietlaczu sugerujace zmiane biegu, tablet uwaga - nawigacja do kitu, bluetuth spoko sie laczy tel, ladny przod z ledami, alu felgi w cenie, innowacyjne schowki.

więcej »