Ocena kierowcy - Renault Clio V Hatchback 5d Facelifting
Niezadowolony,
3 miesiące temu
Silnik 1.0 TCe 100 LPG 100KM 74kW
Rok produkcji 2025
Przebieg:
5 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
2,79
30% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: System audio oraz klimatyzacja
1,0
Całokształt
Nie polecam Renault Polska!
Dlaczego? O tym za chwilę..
Salon Renault NAWROT w Długołęce sprzedał mi samochód z wadami.
Chodzi o Renault Clio V, zakupiony w kwietniu 2025.
Okazało się, że pojazd ten ma niesprawny system audio.
W maju Renault Polska kazało czekać do aktualizacji oprogramowania i jak to powiedzieli "może pomoże".
Na temat podejścia serwisów Renault a przede wszystkim Renault Polska można napisać kilka książek trzymających w napięciu, ale jedno jest najważniejsze. Koncern ten jak i salon sprzedał samochód wadliwy. Uznali bowiem, że sprzedaż jest najważniejsza a to że coś nie gra w aucie to od tego jest serwis a klient niech sobie radzi sam.
Dziś mamy sierpień, po wgraniu aktualizacji dźwięk radia jest porównywalny z tym, jakbyśmy zamknęli głośnik w szufladzie.
Niby prosta sprawa wydawałoby się w dzisiejszych czasach a jednak Renault nie ma pomysłu jak tę usterkę usunąć. Na wysyłane kolejne maila na kontakt.klient@renault.com.pl Renault Polska nie odpowiada.
Kolejna sprawa to hałasująca instalacja klimatyzacji. Renault Polska w odpowiedzi na zgłoszenie napisało, że wszystkie samochody Renault Clio V tak mają i że nie wpływa to na trwałość instalacji oraz nie świadczy o uszkodzeniu, za dźwięki odpowiedzialny jest zawór rozprężny. Co to znaczy, że wszystkie Clio V tak mają? Ja nie chcę aby nowe auto generowało hałasy przez błędy konstrukcyjne w instalacji bo tak to chyba trzeba nazwać. Renault nie liczy się kompletnie z tym, że komfort jazdy spadł diametralnie.
Wracając do serwisu YAMA w Bydgoszczy, ASO te nie zleciło sprawdzenia poziomu czynnika chłodzącego, który mógłby wnieść poprawę sytuacji. Okazało się w innym serwisie, że było go zdecydowanie za mało. Generalnie mam bardzo duże uwagi do Pana Mateusza z serwisu. Totalne ignorowanie klienta, telefoniczne i mailowe.
Reasumując,
- jak salon Renault NAWROT w Długołęce przeprowadził przegląd zerowy i nie dopatrzył się problemu?
- dlaczego Renault Polska mimo wad decyduje się na sprzedaż aut?
- YAMA Bydgoszcz, serwis w szerokim tego słowa znaczeniu "do bani". Sprawę próbował ratować Pan Jakub, ale pewnych rzeczy nie przeskoczył.
Samochód w dalszym ciągu nie jest wolny od wad a Renault Polska ma w głębokim poważaniu klienta.
W przyszłości nie dokonam więcej zakupu samochodów marki Renault, gdyż straciłem do niej zaufanie.
Wrażenia
3,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
2,0
Karoseria
Tylne drzwi
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
Hałas klimatyzacji
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie polecam Renault Polska!
Dlaczego? O tym za chwilę..
Salon Renault NAWROT w Długołęce sprzedał mi samochód z wadami.
Chodzi o Renault Clio V, zakupiony w kwietniu 2025.
Okazało się, że pojazd ten ma niesprawny system audio.
W maju Renault Polska kazało czekać do aktualizacji oprogramowania i jak to powiedzieli "może pomoże".
Na temat podejścia serwisów Renault a przede wszystkim Renault Polska można napisać kilka książek trzymających w napięciu, ale jedno jest najważniejsze. Koncern ten jak i salon sprzedał samochód wadliwy. Uznali bowiem, że sprzedaż jest najważniejsza a to że coś nie gra w aucie to od tego jest serwis a klient niech sobie radzi sam.
Dziś mamy sierpień, po wgraniu aktualizacji dźwięk radia jest porównywalny z tym, jakbyśmy zamknęli głośnik w szufladzie.
Niby prosta sprawa wydawałoby się w dzisiejszych czasach a jednak Renault nie ma pomysłu jak tę usterkę usunąć. Na wysyłane kolejne maila na kontakt.klient@renault.com.pl Renault Polska nie odpowiada.
Kolejna sprawa to hałasująca instalacja klimatyzacji. Renault Polska w odpowiedzi na zgłoszenie napisało, że wszystkie samochody Renault Clio V tak mają i że nie wpływa to na trwałość instalacji oraz nie świadczy o uszkodzeniu, za dźwięki odpowiedzialny jest zawór rozprężny. Co to znaczy, że wszystkie Clio V tak mają? Ja nie chcę aby nowe auto generowało hałasy przez błędy konstrukcyjne w instalacji bo tak to chyba trzeba nazwać. Renault nie liczy się kompletnie z tym, że komfort jazdy spadł diametralnie.
Wracając do serwisu YAMA w Bydgoszczy, ASO te nie zleciło sprawdzenia poziomu czynnika chłodzącego, który mógłby wnieść poprawę sytuacji. Okazało się w innym serwisie, że było go zdecydowanie za mało. Generalnie mam bardzo duże uwagi do Pana Mateusza z serwisu. Totalne ignorowanie klienta, telefoniczne i mailowe.
Reasumując,
- jak salon Renault NAWROT w Długołęce przeprowadził przegląd zerowy i nie dopatrzył się problemu?
- dlaczego Renault Polska mimo wad decyduje się na sprzedaż aut?
- YAMA Bydgoszcz, serwis w szerokim tego słowa znaczeniu "do bani". Sprawę próbował ratować Pan Jakub, ale pewnych rzeczy nie przeskoczył.
Samochód w dalszym ciągu nie jest wolny od wad a Renault Polska ma w głębokim poważaniu klienta.
W przyszłości nie dokonam więcej zakupu samochodów marki Renault, gdyż straciłem do niej zaufanie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 TCe 100 LPG 100KM 74kW
[l/100km]