Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Clio V Hatchback 5d Hybrid

Sławek, 2 lata temu
Silnik 1.6 E-TECH 140KM 103kW
Rok produkcji 2021
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Renault Clio V Hatchback 5d Hybrid 1.6 E-TECH 140KM 103kW 2020-2023 - Oceń swoje auto
4,36
10% lepiej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ elektryczny : dynamika - na mieście - chłopcy w czarnych bmw- gryzą palce...
4,0
Całokształt
Samochód dobry z plusem. Przejechałem około 12000 kilometrów. Porównując do samochodów którymi jeździłem wcześniej (Peugeot 2.0 hdi 163, Peugeot 407, Skoda Fabia 1.6 tdi, VW Passat, Scenic). Samochód do miasta jazdy tak zwane wokoło komina do 150 km jest naprawdę super, w trasy do 300 km - naprawdę dobry +. W dłuższe (tylko raz jechałem clio w taką trasę)... to segemnet 508 jest jednak dużo lepszy-czemu trudno się dziwić. Samochód w "sporcie" jest napradę dynamiczny (akumulator doładowuje energii i czujecie się jakbyście mieli 280 koni... na światał- dymanika po mieście wręcz cieszy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik benzynowy 1.6 wolnossący 90 km -razem z elektrycznym (DZIŁAJĄCYCM JAK DOŁADOWANIE MOCY) 140 KM. m aksymalny moment obrotowy (spalinowy) 144 Nm +maksymalny moment obrotowy (elektryczny) 205 Nm.= 349 NM- I TO W SIĘ CZUJE.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia kłowa jest ciekawym rozwiązaniem (w sumie razem podobno 14 przełożeń). Skrzynia jest bezsprzęgłowa ale da się komfort z jej korzystania proównać z dsg czy edc.
5,0
Układ jezdny
Uważam, że jest dobrze biorąc pod uwagę, że to tylko klasa B... komfort poruszania się jest naprawdę fajny.
4,0
Karoseria
Karoseria do kwestia gustu
Komfort
3,0
Widoczność
Zaniżyłem ocenę bo we wstecznym lusterku nie widać samochdów w oddali.
5,0
Ergonomia
W wersji intense e tech w tej klasie masz wszystko co potrzebujesz do bezpiecznej jazdy. Kamera 360. Głosowe wybieranie telefonów, nawigacji, odległość od poprzednich sam., sczytywanie znaków, system hamowania np.- przed rowerzystami, autoamtyczne parkowanie, system utrzymywania pasa ruchu, czujnik deszczu, system kontroli bezpiecznej odległości, automatyczny hamulec postojowy, funkcja automatycznej zmiany świateł drogowych na mijania....
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest dobrze... Ale nie super.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Klasa B. W środku jest bardzo ładnie i jak wsiądziesz to wygodnie. W porównaniu z klasą D to jest jednak w przestrzeni dla użytkowników baaardzo spora różnica.
5,0
Wyciszenie
Jak na tą klasę to na 5.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Za pierwszą wymianę oleju wraz z przeglądem zapłaciłem w promocji - naprawdę bradzo fają cenę. Oprócz tego dostałem w prezencie gażety. Super,
5,0
Stosunek jakość/cena
Na 5.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie (12 000 ) nic. Troszkę czasami system system Multi-Sense -Easy Link z Ekranem 9,3 bardzo leciutko muli.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 E-TECH 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Clio V Hatchback 5d Hybrid