Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Espace IV Van

Siekor, 3 lata temu
Silnik 2.0 i 16V Turbo 170KM 125kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 285 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Renault Espace IV Van 2.0 i 16V Turbo 170KM 125kW 2003-2012 - Oceń swoje auto
4,79
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Pozytywnie zaskoczony osiągami trochę mniej spalaniem ale ogólnie bardzo polecam ten silnik. Dla przestrogi przy wymianie rozrządu trzeba pamiętać też kole pasowym miałem sytuacja awarii koła pasowego co skutkowało zerwaniem paska klinowego brakiem ładowania Ale mogło też skończysz się gorzej.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia bardzo fajnie pracuję moim przypadku miałem również awarie skrzyni na szóstym biegu koszt remontu 2500 zł wymiana wszystkich łożysk, zimeringu uszczelniacze między silnikiem i skrzynia.
5,0
Układ jezdny
Samochód bardzo komfortowy, miękkie zawieszenie ma również minusy. Na ostry zakrętach jest wrażenie jakby samochód miał wypaść drogi ale to tylko wrażenie bardzo dobrze się trzyma drogi przy czym jest wspomaganie ESP
5,0
Karoseria
Można zapomnieć o rdzewiacej karoserii
Komfort
5,0
Widoczność
super
5,0
Ergonomia
Moim zdaniem sterowanie klimatyzacji i nawiewu nie powinno być w boczku drzwiach kierowcy za każdym razem gdy pada deszcz lub śnieg wszystko jest zalewane a później co się dziwi że są problemy z elektryką
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze grzeje dużo nawiewów nawet w trzecim rzędzie na nogi drugim trzecim rzędzie super Krótko mówiąc z chłodzeniem trochę gorzej bo jednak duża powierzchnia samochodu robi swoje być może moja sprężarka też nie jest najlepszej formie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ogromna przestrzeń w samochodzie nawet w trzecim rzędzie dorosła osoba siądzie minusem jak dla mnie krótkie siedziska w drugim trzecim rzędzie
5,0
Wyciszenie
ok
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części nie są drogie w porównaniu do innych aut tego rocznika i tej klasy za to mechanicy specjalizujący się tej marce są bardzo drodze
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W moim przypadku najdroższa awaria to naprawa skrzyni biegów (2000 zł) usterka koła pasowego ( około 500 zl w tym wymiana jeszcze paska rozrzdu) alternatora (700 zł), awaria licznika (naprawa 200 zł), nie będę to wymieniał standardowych przeglądów jak w każdym w samochodzie. Problemy z elektryką można włożyć między bajki.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dwa razy stanąłem na trasie. Raz przy awarii koła prasowego brak ładowania i drugi prze awarii alternator. Dlatego polecam Assistance złoty Plus :-) i już nie mam obaw.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V Turbo 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Espace IV Van