Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Espace IV Van

MixEIV, 3 lata temu
Silnik 2.0 dCi FAP 175KM 129kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 240 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Renault Espace IV Van 2.0 dCi FAP 175KM 129kW 2003-2012 - Oceń swoje auto
4,57
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Ładnie pracuje, nie bierze oleju, pali od strzała i jest wystarczająco dynamiczny.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Chyba najwrażliwszy element w tym aucie.
4,0
Całokształt
Espace IV z silnikiem 2.0 dci to dobre auto. Mija kolejny rok użytkowania, kolejne kilometry i auto nie zawodzi. Kupiłem na jakiś czas do pewnych zadań i mialem poźniej zmienić na coś innego, nowszego ale jest na tyle sobry, że aż szkoda oddawać w inne ręce.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wysoka kultura pracy, pali bez problemu nawet przy temp. -20 stopni, ciągle jest czym depnąć jak trzeba.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą płynnie, żadnych zgrzytów czy innych problemów.
3,0
Układ jezdny
Nie jest to wzór, nie klei się drogi jak Galaxy czy Smax ale też nie pływa jak np. Fiat Croma. Przewidywalne zachowania nawet przy wysokich prędkościach. Ma zadanie być wygodnym a nie typem sportowca choc osobiście wolę uklad fordowski.
4,0
Karoseria
Delikatny nalot na spodzie tylnych nadkoli i nie tylko w moim EIV. Poza tym ok.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność niemal wzorowa, duża przednia szyba, boczne również pozwalają w dużym zamresie kontrolować co się dzieje na zewnątrz w trakcie jazdy i manewrowaniu. Trudno znaleźć konkurenta w tej kategorii.
5,0
Ergonomia
Mimo, że tym którzy nie mieli z EIV do czynienia kokpit wydaje się dziwny to jest on jednak bardzo przemyślany. Wszystko jest pod ręką, nie trzeba szukać żadnych przyciskow w trakcie jazdy. Jedynie włącznik tempomatu i ogranicznika prędkości wymaga sięgnięcia ręką niżej. Jest bardzo dobrze.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mimo sporej kubatury szybko można schłodzić lub nagrzać wnętrze. Pasażerowie z tyłu sami mogą sterować kierunkiem i siłą tylnych nawiewów. Z przodu dwie efektywne strefy.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duża przestrzeń, widno ale w drugim i trzecim rzędzie fotele są zbyt niskie dla dorosłych osób.
4,0
Wyciszenie
Nie jest to superciche auto premium ale bez problemu można prowadzić rozmowę nawet przy dużych prędkościach.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części nie są drogie, dużo zamienników jeśli ktoś potrzebuje.
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej klasie trudno o lepsze auto w zbliżonej cenke. Bardzo dobry wybór.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
moje usterki wnokresie dwóch lat to przepalona dioda przycisku szyb, wymienione koło pasowe ( choć to eksploatacyjny element ), czujnik biegu wstecznego ( 30 zł a wymiana 10 minut ) i naprawa zawieszenia. Życzę wszystkim kierowcom używanych aut by mieli tylko takie naprawy. Auto ma w tej chwili rocznikowo 15 lat i pewne rzeczy trzeba niestety wymienić.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie doświadczyłem niczego poważnego, drogiego, skomplikowanego czy trudnego do zdiagnozowania.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi FAP 175KM 129kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Espace IV Van