Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Espace VI SUV

Michał, 6 miesięcy temu
Silnik 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 7 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Renault Espace VI SUV 1.2  E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW od 2024 - Oceń swoje auto
4,71
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bardzo niskie spalanie
Przeniesienie napędu : Świetnie działający napęd. Potencjalnie skomplikowana skrzynia biegów okazuje się stosunkowo prosta w konstrukcji i działająca niemal perfekcyjnie. Najtrudniej wytłumaczyć jak działa ;)
5,0
Całokształt
Bardzo uniwersalne auto do jazdy codziennej i dłuższych wypadów.
Wrażenia
5,0
Silnik
Spalinowy bardzo pozytywnie zaskakuje jak na pojemność, w zasadzie słychać go tylko na zimno lub jak wysoko podnosi obroty do ładowania baterii i napędzania auta, ale jest to stosunkowo krótkie i do przyzwyczajenia. Elektryczny - bardzo dobrze daje sobie radę w mieście do napędzania takiego auta.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobra skrzynia, zmienia biegi bardzo gładko i praktycznie niezauważalnie. Po wygraniu nowego softu nie ma dziury w napędzie koło 120 km/h, jedynie czasem lekko czuć zmiany biegów koło 50km/h, ale raczej jako lekko zmniejszona aksamitność pracy a nie szarpanie.
5,0
Układ jezdny
Dobrze się prowadzi jak na swoją bryłę. 4Control zdecydowanie na gigantyczny plus.
5,0
Karoseria
Spasowanie i lakier na dość wysokim poziomie (w porównaniu do lekko starszych Renault). Może trochę za dużo piano black na zewnątrz. Przy wyższych prędkościach i wietrze słychać czasem strugi powietrza uderzające o boczne szyby.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność bdb do przodu i na boki. Do tyłu zła, ale zrekompensowana przez kamery. Wycieraczka tył niestety mała przez wielkość szyby. Światła matrycowa działają bardzo dobrze.
4,0
Ergonomia
Obsługa bardzo ergonomiczna i intuicyjna, fotele bardzo wygodne w długich trasach. Na lekkie minusy można zaliczyć pozycje baterii pod nogami, trochę za wysoka krawędź szyby bocznej (jeśli chce się używać jej jako podłokietnik)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydajne i dobre czasem przy grzaniu słychać pisk z nawiewów.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mnóstwo miejsca na każdym z miejsc (wersja 5 osobowa)
4,0
Wyciszenie
Bardzo dobre poniżej prędkości autostradowych, nie wspominając nawet jazdy w trybie elektrycznym dających pełną cisze. Na autostradach znośnie jak na tę klasę - szkoda że auto mające wiele cech z klasy premium akurat w tym aspekcie zostało w klasie średniej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W chwili obecnej tylko koszt paliwa, który jest niski przez bardzo dobre spalanie - zwłaszcza w mieście.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak awarii
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak awarii

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Renault Espace VI SUV 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
6,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Renault Espace VI SUV

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów