Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Kangoo I Minivan Facelifting 2003

Miszczak Sławomir-woj.Śląskie, 18 lat temu
Silnik 1.5 dCi 82KM 60kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 80 tys. km
Renault Kangoo I Minivan Facelifting 2003 1.5 dCi 82KM 60kW 2003-2005 - Oceń swoje auto
3,08
25% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Ogólna ocena w stosunku do innych aut o podobnej specyfice wypada raczej dobrze.Najlepsze wrażenie jest zaraz na początku i niestety obniża się w trakcie użytkowania.Gdyby nie drzwi dające możliwość wygodnego wsiadania i wysiadania kierowcy i pasażerom, ocena znacznie by uległa na niekorzyść.Uwaga na zapięcia pasów b. w części tylnej pasażerów, ( mogą być przyczyną siniaków na siedzeniu)
Wrażenia
3,0
Silnik
Bardzo czuły na jakość paliwa.Jedynie na paliwie "Shella" nie muszę oglądać podświetlonych kontrolek świecy i zapłonu.Serwis proponuje wymianę sondy , ja preferuje zmianę paliwa.Pomogło i działa od 10 miesięcy.
4,0
Skrzynia biegów
Po przejechaniu 80 000 km. bez zastrzeżeń.
3,0
Układ jezdny
Trzeba się przyzwyczaić do bujania autem i wrażliwością na podmuchy boczne wiatru.Po 50 000 km zaczynają skrzypieć elementy zawieszenia.Nie ma co poszukiwać przyczyny - w zależności od pory roku coś innego skrzypi.
Komfort
3,0
Widoczność
Ogólnie dobra widoczność w każdym punkcie.Wersja z przeszklonym dachem zastanawia mnie od momentu zakupu.Po pierwsze-nieprawdą jest że można podejżeć przez nią jakie jest światło na sygnalizatorze, ( folia zniekształca obraz i zamazuje kolory). Po drugie-słońce w południe świeci prosto w głowe i dodatkowo oślepia.Po trzecie-wymiana to koszt 4 880 zł, czas oczekiwania 4 tyg.Nie ma zamienników (tylko ogyginał)
3,0
Ergonomia
Jego bryła mówi sama za siebie.Troche lepiej niż jazda szafą 3-drzwiową.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Latem gorąco - zimą zimno.Moim skromnym zdaniem system ogrzewania i wentylacji nadaje sie do Tali a nie do Kango!!!!!!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest dość dla 4 pasażerów a przestrzeń ładunkowa ok.
3,0
Wyciszenie
Do 90 km/h przyzwoicie.Powyżej zaczyna się wzmagać do kwadratu co 10 km/h.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie w granicach auta osobowego przy jeżdzie do 90 km/h.Powyżej potrafi wzrosnąć o połowę.Po przejechaniu 15 000 km konieczna wymiana tarcz i klocków.(może dlatego że oryginalne).Następne wymiany co 25 000 km - czy to z ładunkiem -czy nie
3,0
Stosunek jakość/cena
Dziś wiem że 62 000 tyś jest ceną mocno wygórowaną.Gdybym miał podjąć jeszcze raz decyzję o zakupie tego samochodu to cena 50 000 była by mocno do przemyślenia.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przewody łączące fotel z systemem poduszki powietrznej nie łączą w niskich temperaturach (kurczą się), w wysokich nie stykają (albo za ciężkie-albo żle zamocowane). Na wysokości pedału hamulca jest umieszczona kostka elekt.potrącenie czubkiem buta powoduje zwarcia i anomalia oświetlenia tyłu samochodu oraz sterowania wtrysku paliwa.(efekt podobny jak( praca bez jednej świecy w aucie benzynowym typu Polonez)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy przebiegu 80 000 km nie miałem poważnych usterek.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 82KM 60kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Renault Kangoo I Minivan Facelifting 2003 1.5 dCi 82KM 60kW
Średni koszt przejechania 100 km
20,00 zł
5,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Renault Kangoo I Minivan Facelifting 2003