Szukaj

Lista ocen Renault Megane I Hatchback (344) - Ergonomia

Na liście zabraknie 717 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Piotrek
Renault Megane I
Hatchback 1.6 i 90KM 66kW
Naprawdę nie mozna się moim zdaniem do niczego przyczepić. Wszystko jest przejżyste i łatwo dostępne.Ogromny plus - sterowanie radia przy kierownicy.Mam wersję RN, sprowadzona z francji. Regulacja wysokości siedzenia, kierownicy, elektryczne szyby.Same superlatywy. W sumie 3 lampki oświetleniowe z czasowym wyłącznikiem. Jedna z przodu + 2 z tyłu dla paseżerów nad głowami.Tylna szyba ogrzewana samoistnie wyłącza się po 15 minutach.Uważam to za...
2,0
~Waldek
Renault Megane I
Hatchback 1.6 i 16V 107KM 79kW
O tym konstruktirzy tego samochodu zapomnieli! Mnostwo irytujących i uciążliwych szczególów. Dziwnie ustawiona kierownica z regulacją tylko w jednej plaszczyźnie. Brak podpórki pod lewą nogę - niby szczegol ale jakże uciążliwy. Fotele, choć nieco za miękkkie, dość wygodne z zastzreżeniem co do dlugości siedzisk. Kierunkowskaz po skrecie odskakuje w przeciwne skrajne polożenie. Uciązliwy brak schowków, kieszeni, poleczek, uchwytow na...
2,0
~PiotrWN
Renault Megane I
Hatchback 1.6 i 16V 107KM 79kW
Tu jest bolączka tego samochodu - kto go projektował? Może najpierw plusy: - sterowanie radia z pod kierownicy - regulacja odcinka lędźwiowego w fotelu kierowcy - miękkie fotele To teraz czas na minusy: - kierownica regulowana tylko góra-dół - słabe trzymanie boczne w fotelach - BRAK podłokietnika (to chyba najbardziej boli) - kiepski dostęp do pokręteł nawiewów, już nie mówiąc o przycisku świateł awaryjnych i zamykania drzwi -...
4,0
~IS.
Renault Megane I
Hatchback 1.6 i 75KM 55kW
Jest good, ładnie, ciekawie i normalnie. Jak chcę coś włączyć to naciskam na dół, jak wyłączyć do do góry.To logiczne, ergonomia tak nakazuje. Przecież włączniki światła w domu też tak mają. Nie wiem dla czego są firmy, które robią na odwrót. Niestety wyżsi kierowcy w tej wersji mają problemy z widocznością lampek kontrolnych. Zasłania je daszek nad wskażnikami. Chyba, że przyjmują pozycję leżącą. Moi synowie i ja jęździmy siedząc.
2,0
~Kamil Bulwarski donalberto@o2.pl
Renault Megane I
Hatchback 1.6 i 90KM 66kW
Przyciski umieszczone beznadziejnie. przycisk do zamykania zamka centralnego razem ze swiatlami awaryjnymi umieszczony przy nogach pasazera. sciemnianie i rozjasnianie deski rozdzielczej zupelnie niedostepne. caly panel ogrzewania tez bardzo trudno dostepny. nie jestem zadowolony. Deska rozdzielcza zaprojektowana jest glupio i ze slabej jakosci materialow, ale ogolnie sprawia wrazenie eleganckiej i malo tandetnej
3,0
~kluch369
Renault Megane I
Hatchback 1.4 e 75KM 55kW
Pokrętła od nawiewów poniżej gałki dźwigni biegów, trzeba się przeciskać między dźwignią a pokrętłami jeśli mamy bieg 3 czy 5. Przycisk od zamka centralnego czy świateł awaryjnych, zdarzają się włączyć przez pasażera nogę. Mam 182cm wzrostu, jeśli ustawię sobie odpowiednią odległość fotela od pedałów, to do reszty robi się już trochę daleko, czyli biegi, pokrętła nie wspominając o przyciski od awaryjnych
5,0
~Ozzy
Renault Megane I
Hatchback 1.4 i 16V 95KM 70kW
W wersji wyposażeniowej RXE na dosyć wysokim poziomie, brak trzeszczących plastików, wygodne i miękkie fotele (na dłuższe trasy chyba aż za miękkie). Jedynym minusem jest umiejscowienie przycisku świateł awaryjnych i blokady drzwi, ponieważ są umieszczone w miejscu, w którym każdy kto ma ponad 180cm zawadza o nie kolanami jednocześnie je wciskając.
5,0
~limakcki@gmail.com
Renault Megane I
Hatchback 1.4 e 75KM 55kW
No tutaj muszę powiedzieć, że postarali się projektanci tego modelu. Mało, że samochód w środku wygląda lepiej od niejednego modelu/marki wyprodukowanego w latach 2000-2009, to wszystko jest idealnie tam gdzie być powinno, a fotele są 100 razy wygodniejsze niż w nowej fieście 2009. Nie mam do czego się przyczepić w sferze ergonomii ideał.
4,0
~Piotruś
Renault Megane I
Hatchback 1.6 i 75KM 55kW
Tutaj jest dobrze, minus za umiejscowienie Awaryjnych i Zamykania wszystkich drzwi. Pasażer może kolanem zrobić nam psikusa. Poza tym wszystkie przełączniki pod ręką. Fajne światła z tyłu w suficie dla pasażerów, których w wielu nowych autkach nie widziałem. Przydałby się może też firmowy podłokietnik, ale w 95 roku o czymś takim nie pomyślano.
Dziennik kosztów dla Renault Megane I Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
24,25 zł
7,1
l/100km
8,0
l/100km
9,0
l/100km
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~burns2001
Renault Megane I
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
wszystko jest pod reką w czasie jazdy nie czeba niczego szukac. pewnym mankamentem jest umieszczenie przycisków od świateł awaryjnych i od centralnego zamka, podczas jazdy zdaza sie ze wysocy pasazerowie wciskają kolanem te przyciski podczas jazdy. fotele moglyby byc twardsze miekie fotele troche męczą przy dluższej jezdzie
Renault Megane I Hatchback