Czwórka, ale z dużym plusem. Auto wygodne i niezawodne.Żeby pojechać trzeba pokręcić, ale nie odbija się to zbyt negatywnie na spalaniu.
Nie zamieniłbym na żadnego twardego niemca.
Brak śladów korozji. I najważniejsze-to jeden z ostatnich niezawodnych modeli Renault.
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik cichy, b. ekonomiczny, ale żeby pojechać trzeba kręcić powyżej 3 tys. obrotów, przy 120km/h na trasie bierze tylko 5,5 litra
4,0
Skrzynia biegów
precyzyjna, ale ciężko chodzi, dla poprawy wymaga wymiany oleju
4,0
Układ jezdny
przyjemnie miękka, nie tak traktorowata jak niemcy. Jak ktoś umie na zakrętach można nieźle odstawiać innych, b. dobre hamulce
Komfort
4,0
Widoczność
Wysoki tył - przekleństwo przy parkowaniu, poza tym ok
5,0
Ergonomia
niemal doskonała-w moim modelu przydałaby się tylko wzdłużna regulacja kierownicy
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zastrzeżeń, grzeje szybko, jak ktoś może polecam z klimą
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu i z tyłu miejsca wystarczająco, bagażnik też bez zastrzeżeń
5,0
Wyciszenie
b. cicha, nawet 500 km bez przerwy nie męczy, pod warunkiem, że na felgach są Micheliny
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w mieście 8,0, na trasie 5,5-6,5(zimówki), ceny w serwisach astronomiczne jak wszędzie, ale dobra dostępność części poza serwisami
5,0
Stosunek jakość/cena
Teraz takie można dostać za 8-10 tys. zł, a to kawał auta i długo posłuży
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
praktycznie bezawaryjna, po 150 tys. wymieniłem drążki(z konieczności) i amorki (dla poprawy jakości jazdy)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
tylko raz odmówiła posłuszeństwa-40 tys. pompa wodna - serwis wymienił gratisowo