Szukaj

Lista ocen Renault Megane IV Grandcoupe (33) - Silnik

Na liście zabraknie 12 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~killer1
Renault Megane IV
Grandcoupe 1.6 SCe 114KM 84kW
Fajnie szorstki dzwiek. Sinik Nissana, mintowany m.in. w Qashqai'u, na lancuchu. Co ciekawe - po odpaleniu na zimno, gdy chlodno na dworze, obroty podnosza sie chyba nawet do ok 2 tys obrotow, aby po chwili (gdy sie "rozgrzeje" do pracy, po ok 1 min.) opasc do ok 900 obrotow. Czytalem, tutaj na Autocentrum, ale i na rosyjskich stronach, ze moze miec to zwiazek z kwestia ze ow silnik mial historycznie problemy z odpalaniem na...
4,0
~Krz2020
Renault Megane IV
Grandcoupe 1.6 SCe 114KM 84kW
Bardzo ekonomiczny, 20%miasto 80%trasa spalanie 6-6.5 l, przy takiej bryle auta wydaje mi się że jest super. Ma autostradzie 130kmh spalanie 7l. Przydało by mu się parę koni więcej, bo wcale nie czuć tych 115, raczej 100. Słaba elastyczność. Za 3 miesiące założę LPG, Obecnie od 3 m-cy użytkuje lpg stag, wszystko w jaklajlepszym porządku, spalanie od 7-8 do 8.5 przy założeniu 20%miasto 80%trasa, na moje potrzeby wystarczająco. Nie odczuwam...
4,0
~Sartoris
Renault Megane IV
Grandcoupe 1.6 SCe 114KM 84kW
Sprawdzona jednostka Nissana (HR16DE) nie jest demonem mocy ale wystarcza do dynamicznego poruszania się po mieście. Na trasie wyraźnie traci możliwości powyżej 130 kmh. Konstrukcja z dwoma wtryskiwaczami na cylinder, zobaczymy - póki co nie mam uwag. Mam nadzieję, że będzie bezawaryjna. Na zimnym potrafi delikatnie szarpnąć - podobno to ekologia i EURO6.
2,0
~Megane sedan
Renault Megane IV
Grandcoupe 1.3 TCe FAP 115KM 85kW
Być może silnik spotykało sporo awarii jako choroby wieku dziecięcego, ale należy tutaj wymienić: usterka sterowania kzfz ( dodatkowo koło było zawsze słyszalne po odpaleniu - odpowiedź serwisu: " ten typ tak ma"), wyciek spod pokrywy zaworów czy usterka systemu sterowania - auto pracowało na 3 cylindry.
5,0
~Max
Renault Megane IV
Grandcoupe 1.3 TCe FAP 115KM 85kW
1,3 turbo benzyna. Mimo niewielkiej pojemności i mocy 115km, sprawnie napędza od obrotów biegu jałowego (jak w dieslu). Moment obrotowy powyżej 200Nm osiągany przy niskich obrotach zapewnia komfort prowadzenia i samochód nie puchnie na byle wzniesieniu i pomimo małej mocy jest całkiem żwawy do 140km/h.
5,0
~miszka84
Renault Megane IV
Grandcoupe 1.3 TCe FAP 115KM 85kW
WoW ... niby 115 km a banan na twarzy przy każdym przyspieszaniu ... nawet na 6 biegu ma niezłe odejście powyżej 120km/h Jak dla mnie rewelacja. Do tej pory miałem same wolnossące benzyniaki poniżej 100 koni. Dodatkowo bardzo dobra kultura pracy silnika i ładne brzmienie przy depnięciu
5,0
~Andrzej
Renault Megane IV
Grandcoupe 1.6 SCe 114KM 84kW
Każdy kto źle wyraża się o tym silniku prawdopodobnie nie porównywał tej jednostki benzynowej do żadnej innej. To bardzo dobry japońsko-francuski silnik. 114km nie katapultuje żadnego auta o masie ponad 1,2 tony w kilka sekund do setki. Ma charakterystyczny dźwięk podobny czasem do diesel'a.
5,0
~GROCHOL
Renault Megane IV
Grandcoupe 1.2 TCe 130KM 96kW
Bardzo dynamiczny. Turbina robi swoje. W porównaniu do silnika 1.6 benz. 110 kM to petarda. Przyspiesza bardzo lekko, silnik pracuje cicho również przy prędkości 150 km/h, a wyprzedzanie aut nie stanowi żadnego problemu co było mankamentem poprzedniego silnika
3,0
~Piotr
Renault Megane IV
Grandcoupe 1.3 TCe FAP 115KM 85kW
Jakoś to jedzie jak na 115 koni. Mam wrażenie że przybywa oleju w silniku. Po odkręceniu korka śmierdzi benzyną. Olej był wymieniany po 3000 km teraz ma 9 ciekawe co będzie do 30000. Na biegu jałowym się trzęsie jak by miał 3 cylindry a nie 4
Dziennik kosztów dla Renault Megane IV Grandcoupe
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
6,7
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Janusz Nowak
Renault Megane IV
Grandcoupe 1.3 TCe FAP 115KM 85kW
Trudno ocenić. Tak naprawdę jeździ się tak jak z zwykłym 1,6 bez turbo ale elastyczność z 1.6 diesla. Czyli do poruszenia wystarczy. Co do trwałości czas pokaże, po 20 tys trudno cokolwiek powiedzieć.
Renault Megane IV Grandcoupe