Dla mnie jest to samochód optymalny. Bardzo wygodnie do niego się wsiada i wysiada. Bardzo dobry na miasto. Łączy w sobie zwartą sylwetkę, dobrą widoczność (z wyjątkiem wspomnianych słupków i lusterka), zwrotność i stosunkowo dużą przestrzeń w środku. Trochę gorzej na trasy, bo sztywność zawieszenia jak to w VANie) trochę rzuca na koleinach, ale pewnie dzięki temu też lepiej trzyma się drobi. No i te fotele...
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na diesla bez zastrzeżeń. Parametry poprawiły się jeszcze po tiuningu chipowym.
3,0
Skrzynia biegów
Na początku 1-ka musiała się "ułożyć", teraz ze wstecznym są kłopoty, ale to może skutkiem przebiegu i może już okładziny sprzęgła się wytarły?
4,0
Układ jezdny
Twardy jak to VAN, no i te nasze drogiiiii
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobrze, zwłaszcza do tyłu. Ale są problemy z powodu przednich słupków i wewnętrznego lusterka, które zmuszają mnie do breakdance przed każdym skrzyżowaniem
4,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu ręki, ale fotole nie są najwygodniejsze, zwłaszcza przy dłuższej jeździe.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima manualna, jest o.k.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z mojego punktu widzenia przestrzeń jest całkowicie wystarczająca. Jeżeli chodzi o pasażerów z tyłu, to trochę gorzej, ale też nieźle.
4,0
Wyciszenie
Nie jest głośny, ale też znam cichsze okazy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak to w dieslu, nie jest drogi w utrzymaniu.
3,0
Stosunek jakość/cena
Hmmm. To jednak kosztowny w zakupie samochód.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Często palą się żarówki, ale to zapewne z tej przyczyny, że cały rok jeżdżę na światłach. Ale na szczęście dostęp do żarówek jest dość dobry (znam znacznie gorsze).