Inne
: Nic mnie nie zaskoczyło raczej w tym aucie pozytywnie
3,0
Całokształt
Ogólnie nie jest najgorzej, 1500 kg ładowałem i auto dało radę, ogólne wrażenie z jazdy też nie jest najgorsze, kabina słabo wyciszona. Auto ma dość ciekawy kształt i może się podobać.
Wrażenia
3,0
Silnik
Po wersji 90 konnej zbyt wielu się spodziewać nie można, w mieście starcza, podczas trasy troszkę brakuje, troszkę się słabo zbiera, silnik nie jest zbyt głośny.
3,0
Skrzynia biegów
Biegi się zmienia poprawnie, chociaż z biegami miałem dużo problemów, wymiana wodzików, pęknięta linka, zmieniająca biegi (w komorze silnikowej) aż dwa razy w ciągu przejechania 100 000 km,a teraz podczas zmiany z jedynki na dwóję zgrzytnie czasami...
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Posiadam auto z zabudowanymi tylnymi drzwiami, tak więc pozostają tylko lustereczka, ale widoczność jest dobra, ładnie widać tył auta, więc z manewrami do tyłu nie ma problemów
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy miejsca jest dość dużo gdy się jedzie w dwie osoby ujdzie, podczas gdy już są trzy osoby mało miejsca dla kierowcy co utrudnia znacznie zmianę biegów.
1,0
Wyciszenie
Jak dla mnie to koszmar podczas szybszej jazdy niż 100 km/h hałas w kabinie jest nie do wytrzymania trasa 2000 kmów i po 100 już mam dość
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Co do zużycia paliwa wolę się nie wypowiadać, 13-15 litrów w trasie gdzie średnia prędkość 100 km/h, w mieście podobnie, 700-800 km na całym baku. Co do cen napraw też wolę się nie wypowiadać, auto serwisuję w ASO i jescze nie dostałem faktury niższej niż 1800 zł, ostatnio 4 000, innym razem 6500.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zapalenie się komory silnikowej, zerwanie linki od zmiany biegów 2x, wodziki, pompa paliwowa, czujniki od pozycji wału, gaśnięcie auta podczas jazdy (wizyta w serwisie z tą samą usterką 6x), nie odpalanie silnika gdy zimny