Szukaj

Ocena kierowcy - Rover 75 Sedan

Gibantus, 6 lat temu
Silnik 2.0 V6 150KM 110kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 179 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Rover 75 Sedan 2.0 V6 150KM 110kW 1999-2005 - Oceń swoje auto
3,62
16% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Klang silnika i obroty jak w japonskich motocyklach
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Wentylator klimatyzacji i chlodzenia silnika
Silnik : Przegrzewanie się w korkach i w upalne lato
Inne : Rover nie lubi mrozu, potrafi przy minus 30stopni wyrzucic olej z silnika zaślepką odmy
3,0
Całokształt
Jeden z najładniejszych samochodów jaki miałem. Wygląd klasa sama w sobie, stojąc na swiatłach czuje się spojrzenia "zazdrosników" w brzydkich auatch. Bardzo dobrze ocynkowana karoseria, wysoka odpornosc na rdzę. Miły dla uszu klang widlastego silnika który się wydobywa spod maski przy wysokich obrotach jak w japonskim motocyklu. Full wypas w srodku w wersji Charme. Te kilka plusów to na osłodę. Niestety cała reszta psuje ten wdzieczny samochodzik. Problemy z przegrzewajacym się silnikiem to zmora aut z silnikami V6 w R75. Przesilone i padające, a co gorsza niesamowicie drogie wentylatory klimatyzacji i chłodzenia silnika. Problemy z VIS-ami, kupno nowego Vis-a to koszmar, regenerowane podziałają albo i nie. Padajace wyswietlacze zegarów komputera pokładowego, samoczynne resety przebiegu auta. Częste wypalenia uszczelek pod głowica (a tu masz 2 głowice)to tylko niektóre powazne usterki notorycznie rejestrowane przez uzytkowników R75 V6. Reszta drobiazgów jest az nieistotna, by to pisac, choc tez denerwuje. Miałem to auto 3 lata, kupilem przy przebiegu 144tys, sprzedalem przy 180tys. Czesciej stał na kanale niz jezdził. Wsadzilem w niego drugie tyle co przy zakupie i sprzedałem za 5tys, sprawnego inaczej. Sami ocencie czy warto pchac sie w ładny , ale mocno awaryjny samochód. Drugi raz bym go nie kupił, choć dalej mi sie podoba jego sylwetka.
Wrażenia
2,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 V6 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Rover 75 Sedan