Szukaj

Ocena kierowcy - Saab 9-5 I Sedan

1984blazej, 12 lat temu
Silnik 2.0 i T SE 150KM 110kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 264 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Saab 9-5 I Sedan 2.0 i T SE 150KM 110kW 1998-2006 - Oceń swoje auto
4,85
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Genialnie tłumi nierówności oraz jest bardzo trwałe.
5,0
Całokształt
Super silnik, blachy w ocynku - nic dodać nic ująć. Gorąco polecam.
Wrażenia
5,0
Silnik
Super. Oszczędny, trwały oraz wystarczająco dynamiczny. Nie ma z nim jakichkolwiek problemów.
4,0
Skrzynia biegów
Działa bardzo dobrze, tylko czasami są problemy z biegiem wstecznym. Gdy odpalam auto czasami muszę troszeczkę odjechać do tyłu żeby bieg zmienić.
5,0
Układ jezdny
Chciałbym aby dzisiejsze auta miały taki układ jezdny jak ma saabik. Komfort na najwyższym poziomie.
Komfort
4,0
Widoczność
Wszystko ok, tylko w rozglądaniu się na boki przeszkadzają trochę dosyć spore słupki.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Saabik bardzo szybko się nagrzewa. Klimatyzacja jest bardzo wydajna. Wnętrze w bardzo krótkim czasie idzie nagrzać albo schłodzić wedle uznania.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bajka. Przesiadłem się z auta segmentu C, teraz każda osoba z mojej rodzinki ma sporo miejsca dla siebie.
5,0
Wyciszenie
Genialne. W zasadzie nic nie słychać z zewnątrz. Czasami jak stoję pod światłami zastanawiam się czy przypadkiem mi on niezgasł.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To moje pierwsze takie duże auto więc nie mam skali porównawczej, ale jak na te gabaryty myślę, że jest super. Miasto 9-11,5l., cykl mieszany mniej więcej 9l., trasa do 90km/h 5,7-6,8l., 120-160km/h 7,7-8,0l.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za śmieszne pieniądze można kupić autko, które przy zakupie jako nowe kosztowało 140tys.zł. Jakość wykończenia nie pozostawia nic do życzenia.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wbrew krążącej opinii o wadliwej odmie czy listwie zapłonowej nic się nie psuje. Raz na jakiś czas warto wymienić termostat.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po zakupie auta musiałem wymienić czujnik położenia wału(180zł.). Po nagrzaniu się auto spadało z obrotów. Było to bardzo niebezpieczne podczas wyprzedzania. Myślę, że wada ta była spowodowana niechlujstwem poprzedniego właściciela. Tak nic się w nim nie psuje

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i T SE 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Saab 9-5 I Sedan 2.0 i T SE 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
11,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Saab 9-5 I Sedan