Szukaj

Oceny Seat Arosa II

Podsumowanie 70 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Seat Arosa II - Oceń swoje auto
4,21
średnia ocena z 70 ocen
11% lepiej od średniej w segmencie
90%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Seat Arosa II

4,0
~`lk
Hatchback 1.7 SDI 60KM 44kW
Seat Arosa II
Arosa poza oczywistym urokiem jest ekonomicznym i zwinnym samochodzikiem. Jego małe gabaryty i niesamowitą zwrotność docenią w szczególności kobiety. Wbrew pozorom sporo można w nim przewieź, jeśli tylko złożyć tylne siedzenia. Czynność bardzo prosta, a dzięki temu uzyskujemy sporą pzrestrzeń bagarzową. Udało mi się do tego autka zmieścić 12 skrzynek (tzw. \"ogrodniczek\") i zabrać jeszcze pasażera. Cenię elastyczność tego silnika. Po...
4,6
~wlasciciel arosy
Hatchback 1.0 50KM 37kW
Seat Arosa II
Auto spełniło moje oczekiwania. Potrzebowałem auta z małym silnikiem i małymi gabarytami. Codziennie przeciskam sie 2 metrowej szerokosci uliczką pod swoją kamienicę. Auto szersze musialbym zostawiac gdzies na miescie!! a tak stoi pod domciem. Zawsze myslałem nad kupnem polo, teraz wiem ze byłby to błąd. Arosa w srodku jest identyczna jak polo, mniejsze rozmiary dają jej jednak wiecej dynamiki, jest rowniez tansza. Bardzo dobrym...
4,0
~Fabio
Hatchback 1.0 50KM 37kW
Seat Arosa II
Myśle, że to idealne autko dla każdej osoby, która ceni sobie łatwość prowadzenia, małe zużycie paliwa, bezawaryjność. Samochód idealny dla jednej lub dwóch osób. Idealnie nadaje się do jazdy po mieście gdzie zawsze jest ciasno i wszedzie sie wciśniemy,a przy takim przełozeniu skrzyni biegów mamy ukrytą moc przy ruszaniu. Wogóle nie odczuwam, że to 1,0 (jeżdze także 1,6l samochodem i mysle, że mają porównywalne osiągi na I i II biegu) jesli...
Dziennik kosztów dla Seat Arosa II
Średni koszt przejechania 100 km
31,67 zł
5,9
l/100km
6,2
l/100km
6,7
l/100km
Zobacz dzienniki
4,5
~adamo
Hatchback 1.7 SDI 60KM 44kW
Seat Arosa II
cóż po roku użytkowania ,jedno wiem na pewno niezawodny .Tzn bylo trzeba wymienić węzę od chłodzenia simering w skrzyni biegów ale poza tym zero problemu zawsze odpal jak jest dobre paliwo i bak zlana do 1/4 inaczej w zimie sa problem bo tankuje na tanich stacja czyli duzo wody ,jak paliwo z Orlenu zawsz odpal czy -20 czy 50 .
4,1
~Młody kierowca
Hatchback 1.0 50KM 37kW
Seat Arosa II
Auto bardzo fajne brak jakiś większych usterek. minusem może być spore spalanie ok 7 l jednak jeżdżę nim na krótkich odcinkach po mieście więc nic dziwnego. Jeżeli ktoś miałby możliwość zakupu wersji z silnikiem 1.4 60km to myśle że była by to tradniejsza jednostka chyba że komuś nie przeszkadza jazda 50 km/h po mieście. Ogólnie bardzo polecam samochód jak dobrze traficie to nie będzie z nim dużo roboty a nawet jak coś trzeba będzie zrobic to...
4,4
~Fredi88
Hatchback 1.0 50KM 37kW
Seat Arosa II
Jeśli ktoś kupuje to auto zgodnie z jego przeznaczeniem - będzie zadowolony. Mój egzemplarz jest bogato wyposażony. Wspomaganie, el szyby, centralny zamek, klimatyzacja, fajne jasne wnętrze... Co więcej potrzeba do miasta?
3,5
~Artur
Hatchback 1.4 60KM 44kW
Seat Arosa II
Jednak nie dla mnie. Lubie male auta, ale elektryka jest zrobiona do bani no i tem automat. Tfu tfu. Jednak jak dla wygodnych ludzi, ktorzy jezdza po miescie i licza na stosunkowo dobry komfotr jazdy to polecam
4,5
~CIASTEK
Hatchback 1.7 SDI 60KM 44kW
Seat Arosa II
Jest to mój drugi seat i już wiedziałem czego mogę się spodziewać, i nie rozczarowałem się. Auto wybrałem szczególnie ze względu na silnik diesla, wiadomo ekonomia. Pomimo niewielkiego rozmiaru samochód zaskoczył mnie przestrzenią dla kierowcy i pasażera. Ogólnie mówiąc samochód godny polecenia dla wielu ludzi. Ekonomiczny i o niewielkich wymiarach co ułatwia przy parkowaniu.
4,5
~aaa
Hatchback 1.0 50KM 37kW
Seat Arosa II
w tej klasie, jak na pierwsze autko- super- znacznie lepiej jak kupic nowsze seicento czy inne male. jezdzi sie bardzo fajnie, wsiadajac jako kierowca nie czujemy sie ze siedzimy w malutkim aucie- z wygladu tez ladnie- nie wyglada w srodku na swoje lata- tradycyjnie, nie staro. dobre wykonczenie materialow przez co auto nie wyglada na swoje lata- nie zniszczyly sie
3,0
~damian
Hatchback 1.0 50KM 37kW
Seat Arosa II
Posiadam ten samochod od 1997roku. Kupilem go w salonie. Nie serwisowalem go ze wzgledu na koszty i bylo z nim troche problemow. Dla kobiet malo jezdzacych po miescie czy na zakupy to dobry wybor, ale dla mezczyzn bym go nie polecil.
Seat Arosa II