Szukaj

Lista ocen Seat Ateca SUV (28) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 28 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Basowka
Seat Ateca
SUV 1.5 EcoTSI 150KM 110kW
Jeśli chodz o DSG uważam, że jest to jeden z największych atutów tego auta. Bardzo płynna zmiana biegów. Auto bardzo żwawo zbiera się w mieście, z wrażeniem, że jest więcej koników. W komentarzach często pojawia się opinia, że skrzynia ma opóżnienie podczas ruszania i to jest prawda, natomiast wymaga to wyczucia i przyzwyczajenia. Na początku auto przez sekundę nie reaguje i jak za ostro wciśniemy gaz to po chwili wgniata w fotel. Wymaga to...
Dodane 6 lat temu
4,0
~Artur
Seat Ateca
SUV 2.0 TDI 150KM 110kW
Biegi wchodzą bardzo precyzyjnie i chętnie przy każdych obrotach, nawet przy ostrej jeździe. Bardzo łatwo jest wyczuć sprzęgło i stosując technikę "rev matching" oraz "heel and toe" szybko i płynnie zmieniać biegi. Odstęp między pedałami hamulca i gazu jest idealny do "heel and toe". Zastrzeżenie mam jedno - problematyczne jest zapięcie biegu pierwszego przy dojeżdżaniu do przeszkody wymagającej niskiej prędkości (np. do wysokiego śpiącego...
Dodane 5 lat temu
4,0
~APK
Seat Ateca
SUV 2.0 TSI 190KM 140kW
Tu mam mały problem bo skrzynia ma dwa oblicza. W trybie sportowym nie mam uwag - wszystko dzieje się szybko i dynamicznie. W trybie normalnym skrzynia dąży do wrzucenia jak najwyższego biegu i nie spostrzeżesz się jak będziesz jechał na siódemce. W takiej sytuacji delikatne przyspieszanie sprawia, że czujesz jakby samochód się dławił. Inna rzecz, że gdy mocniej wciśnie się gaz, skrzynia szybko zrobi redukcję. Mimo wszystko mały niesmak...
Dodane 7 lat temu
5,0
~similar
Seat Ateca
SUV 1.4 EcoTSI 150KM 110kW
cicha, szybka i precyzyjna (siedmiobiegowa DSG), ma kilka trybów (najszybciej chodzi w Sporcie, w normalu rzadko miewa przymulenia - a w trybie eko - nie widzę różnicy w spalaniu, za to widzę różnice w przyśpieszeniu - nie warto używać tego trybu eko). najlepsze sa ustawienia - Indywidual - każdy znajdzie coś dla siebie. Łopatek przy kierownicy nie używam - to się nie wypowiem. wygodny lewarek.
Dodane 7 lat temu
4,0
~similar
Seat Ateca
SUV 1.4 EcoTSI 150KM 110kW
auto nowe - zatem trudno opiniować - na razie zdarza się wyskakujący 5 i 6 bieg gdy zbyt delikatnie się go wrzuci... generalnie skrzynia cicha, lekko pracująca, elastycznie zestopniowana - auto podpowiada który bieg kiedy najlepiej wrzucić...
Dodane 8 lat temu
5,0
~Krzysztof
Seat Ateca
SUV 1.4 EcoTSI 150KM 110kW
Działa wyśmienicie, bez szarpnięć, spóżnień czy zgrzytów! W normalnej jeżdzie nie odczuwamy przełączania biegów, dopiero w trybie sport i przy dynamicznej jeżdzie odczujemy delikatne szarpnięcia!
Dodane ponad rok temu
5,0
~Marol
Seat Ateca
SUV 1.4 EcoTSI 150KM 110kW
Skrzynia biegów dobrze sobie radzi z zachciankami kierowcy nie ma z nią kłopotu, nie jest ospała i wyprzedzanie aut na drodze dzięki właściwemu zestopniowaniu biegów jest bezpieczne.
Dodane 8 lat temu
5,0
~ToSz
Seat Ateca
SUV 1.6 TDI Ecomotive 115KM 85kW
Super, po Kia, Jepp, Suzuki i Ford miła odmiana bardzo miłe odczucie nic nie haczy, wsteczny zawsze wchodzi i dźwignia bardzo przyjemnie przełącza.
Dodane ponad rok temu
5,0
~Hubert M.
Seat Ateca
SUV 2.0 TDI 190KM 140kW
Automatyczna DSG7 płynna, bez szarpania, bez przerwy wciska w fotel. Wymiana oleju w DSG zalecana co 60k km, ale ja zmieniłem na 45k.
Dodane 7 lat temu

Usterki Seat Ateca

Liczba wpisów: 11

Seat Ateca – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Endrjuuu
Seat Ateca
SUV 1.4 EcoTSI 150KM 110kW
Siedmiobiegowa skrzynia DSG sprawuje się rewelacyjnie, jest bardzo dobrze zestrojona i dobiera przełożenia w mgnieniu oka.
Dodane 8 lat temu
Seat Ateca SUV

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów