Szukaj

Lista ocen Seat Ibiza IV (105) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 52 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~ab
Seat Ibiza IV
Hatchback 5d 1.2 MPI 70KM 51kW
Samochód prowadzi się znakomicie, układ kierowniczy jest bardzo bezpośredni - idealnie przenosi na koła intencję kierującego. Jednocześnie auto dobrze wybiera nawet ciasne zakręty i pewnie trzyma się obranego toru jazdy. Nie sprawia niespodzianek, nie ma tendencji do pod/nad-sterowności. Ale nie ma niczego za darmo - otwarcie przyznam, że układ zawieszenia jest sztywny. Nawet bardzo. I w zasadzie to wiele wyjaśnia bo samochodzik kiepsko...
4,0
~ja
Seat Ibiza IV
Hatchback 5d 1.4 MPI 85KM 63kW
Zawieszenie jest twardo zestrojone. Można odnieść wrażenie, iż prowadzi się wręcz sportową wersję tego samochodu. Na kołach z oponami 185/60 R15 jest wystarczająco komfortowo, nawet na nierównych drogach. Zawieszenie podczas resorowania wydaje z siebie także przyjemne, niskotonowe odgłosy. Natomiast jazda na oponach 215/40 R17 na nierównościach z komfortem ma już jednak niewiele wspólnego. Czego się jednak nie robi dla wyglądu... Auto pewnie...
4,0
~Adam
Seat Ibiza IV
Hatchback 5d Facelifting 1.2 TSI 90KM 66kW
Całość robi rewelacyjne wrażenie - zaczynając od kierownicy i lewarka zmiany biegów, które doskonale leżą w dłoniach, i idąc do techniki- ogólnie przyjemna zmiana biegów, bezpośredni układ kierowniczy (na szczęście nie za lekki- kierownica odpowiednio "waży" w dłoniach), a do tego duże możliwości zawieszenia - Ibiza jest leciutka i ma twarde zawiasy, a to daje naprawdę spore możliwości trakcyjne. Do tego przyjemnie i z ochotą wkręca...
4,0
~golotheman
Seat Ibiza IV
Hatchback 5d 1.4 MPI 85KM 63kW
Precyzyjny i sztywny. Czuć każdą nierówność ale o dziwo nie jest to uciążliwe. Zawieszenie jest po prostu \"dobrze spasowane\", zarazem nieźle tlumione. Nie wybijemy sobie zębów wpadając w dziurę, ale na pewno jej nie zignorujemy. Prowadzenie jest idealne -w połączeniu z głębokimi fotelami jest naprawde przyjemnie na zakrętach - aż chce się wtedy docisnąć gaz do podłogi i poczuć siłę odśrodkową :) Auto nie lubi wybojów poprzecznych ! przez...
5,0
~rklos2@gmail.com
Seat Ibiza IV
SportCoupe 1.9 TDI 105KM 77kW
Będę szczery. Układ jezdny był głównym kryterium wyboru mojego samochodu. Pomimo elektrycznego wspomagania kierownicy samochód prowadzi się pewnie, a kierownica skutecznie przekazuje informacje oraz wolę kierowcy. Lepszy kompromis pomiędzy komfortem a właściwościami jezdnymi proponuje Ford Focus. Natomiast Ibiza lepiej \"wycina skręty\" z powodu sztywniej zestrojonego zawieszenia. Pokonując nierówności na drodze przydają się mocne mięśnie szyi...
5,0
~Witek
Seat Ibiza IV
Hatchback 5d 1.2 MPI 70KM 51kW
Niesamowita przyczepność autka , bardzo precyzyjna kierownica . Prowadzenie po zakrętach , nawet z większą prędkością do tej pory mnie pozytywnie zaskakuje ( niski , stos szeroki , długi samochód i doskonałe , sztywne zawieszenie - myślę że to stąd) . I inna strona tego samego medalu - sztywne zawieszenie niesie z sobą minusy - czuć większe wyboje na drodze , ale jak na tak sztywno zestrojone zawieszenie to aż dziwne że w tak niewielkim stopniu.
5,0
~Johny
Seat Ibiza IV
SportTourer Facelifting 1.4 85KM 63kW
Druga po wyglądzie największa zaleta tego auta. Układ kierowniczy jest bardzo precyzyjny (chwilami aż za bardzo). Zestrojenie zawieszenia zapewnia komfort i odczucie jazdy autem klasy kompakt. Z drugiej strony w zakrętach niesamowicie dobrze przykleja auto do nawierzchni. W efekcie można ze znacznie wyższymi prędkościami wchodzić w zakręty niż inni użytkownicy drogi.
1,0
~Mirko
Seat Ibiza IV
SportTourer Facelifting 1.4 85KM 63kW
Nowe auto ściąga w prawo od początku wyjechania z salonu. Niby geometria, opony, koła ok, a tor jazdy trzeba korygować co chwile bo wjeżdżamy na pas awaryjny. Dodatkowo cykliczne drgania na kierownicy w okolicach 100 km/h. Do tego ostatnio doszły dziwne odgłosy pracy przedniego zawieszenia gdy jest niska temperatura. Skrzypi jak ze starej kanapy.
4,0
~Driver
Seat Ibiza IV
Hatchback 5d 1.2 TSI 105KM 77kW
Ibiza jest twarda. Kto lubi komfortową, spokojną jazdę, będzie rozczarowany. Ja nie narzekam. Ibiza jeździ jak gokart. Na nierównościach trzęsie, ale nie boi się zakrętów. Z tyłu zamontowano belkę skrętną, więc w przyszłości serwis zawieszenia nie będzie drogi. To ważne na naszych drogach. Układ kierowniczy ma dobrą siłę wspomagania.
Dziennik kosztów dla Seat Ibiza IV
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
5,8
l/100km
7,0
l/100km
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Ibiza'79Wwa
Seat Ibiza IV
Hatchback 5d Facelifting 2.0 TDI CR 143KM 105kW
Felgi 17 cali i twarde zawieszenie - trzeba to lubić. Ja lubię - jeżdżę różnymi sam. i zawsze miło jak jest miękko w innym sam., ale potem znowu cieszy mnie że Ibizka jest taka dynamiczna i zwrotna; a że trzęsie - nie jest to samochód dla emerytów.. A do tego nie straszy przy większych prędkościach..
Seat Ibiza IV