Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Fabia II Kombi Facelifting

Filip, 4 lata temu
Silnik 1.6 TDI CR DPF 90KM 66kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 335 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Skoda Fabia II Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 90KM 66kW 2010-2014 - Oceń swoje auto
4,36
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Po prostu dużo miejsca, pożądny montaż.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : Tarcze, ale to chyba od stylu jazdy, nikt więcej nie wspomina o tym.
4,0
Całokształt
Dobre auto jak na segment B. Pojemne, porządnie złożone. To kolejna ocena, ostatnia, auto wymieniam właśnie na nowe, ale jestem pewien, że mimo przebiegu długo posłuży nowemu właścicielowi.
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie za mocny, ale wystarczający do normalnej jazdy. Dość ekonomiczny i bezproblemowy. Jedyna awaria, to podkładka wtryskiwacza. 335 tys km. i nic, a męczę go strasznie.
4,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutów, chodzi jak nowa, sprzęgło oryginalne.
5,0
Układ jezdny
Oryginalny. Poza sworzniami wahaczy i końcówkami- wymienionymi jeden raz nic się nie dzieje. Prowadzi się pewnie, amortyzatory jak nowe.
4,0
Karoseria
Pojawiają się odpryski na masce. Przy tym przebiegu to normalne, tym bardziej, że jeżdżę bardzo szybko, więc każdy mały kamyczek przy 140-160 robi odprysk. Zero korozji. Kolor Capucino jak nowy.
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko ok, plus za czujniki parkowania.
5,0
Ergonomia
Jak w Skodzie, wszystko na miejscu, to znudzenia przemyślane. Zero finezji, maks. praktyczności.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Długo się nagrzewa. W mroźne dni, pomagają grzane siedzenia.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na kl. B, lepszego chyba nie ma.
3,0
Wyciszenie
Tu przeciętnie. Na krajówce i w mieście ok, ale autostrada - słabo. Konkurencja jednak nie jest lepsza.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wszystko przewidywalne, tanie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Teraz są już tanie, warte swojej ceny. Warto szukać z dobrym wyposażeniem, jest ich niewiele, ale warto, bo materiały wewnątrz są inne. Koniecznie na kołach 15 cali, inny komfort i prowadzenie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tarcze hamulcowe często się wichrują. Objawia się to biciem na kierownicy. Może ma to związek z dynamiczną jazdą. Każde ostre hamowanie ze 140-160, to krzywe tarcze.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tylko podkładka wtryskiwacza. Samochód unieruchomiony, ale naprawa chyba z 200zł. Przy tym przebiegu to marzenie.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 TDI CR DPF 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Skoda Fabia II Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
5,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Skoda Fabia II Kombi Facelifting