Układ elektryczny
: Ma swoje humorki czasem wylaczy cale radio czasem tylko android auto przestanie dzialac. Systemy bezpieczenstwa sa nadwrazliwe.
3,0
Całokształt
Samochod bardzo oszczedny ale ma wiele swoich humorkow zwiazanych z systemami bezpieczenstwa. Wykrywa zmeczenie kierowcy w losowych momentach, dodatkowo czujnik potrafi piknac tak ze czlowiek mysli ze go wywali z fotela, a odstep od poprzedzajacego pojazdu jest jeszcze duzy. Rozpedza sie w 2 dni robocze, a w trasie olej sie grzeje przy jezdzie 135 km/h na tempomacie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo oszczedny, lecz jego kultura pracy pozostawia wiele do zyczenia.
2,0
Skrzynia biegów
Wydaje dziwne dzwieki w obrotach 1800-2000 za kazdym razem, ale mechanik mowi ze tak wlasnie ta skrzynia ma i nic sie na to nie zaradzi.
4,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
Jak sie uchyli szybe z tylu jadac powyzej 70 km/h to uszy zatyka tak ze nie da sie wytrzymac.
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawiew dziala strasznie slabo, by samochod sie ogrzal potrzeba dosc sporo czasu, dodatkowo slabo sie chlodzi w dni w ktorych jest powyzej 25° nawiew musi byc wlaczony na najzimniejszy i za razem na najsilniejszy by w samochodzie dalo sie wytrzymac, a tak silny nawiew bardzo buczy.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 MPI 80KM 59kW
[l/100km]